Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-Shop The Game

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

2 typ / spellings foutjes

Bij instructie :

- linker kruisje ->Als je een producten mist ( moet natuurlijk product zijn )

- rechter kruisje -> Hierdoor ben je in één keer af gaat je punten aantal terug naar 0! ( lijkt mij "en" vergeten bij af en gaat? )

BTW , is het niet leuker om van het gewicht een baksteen te maken ?

En dat dan de baxteen noemen :P ?

Comment

Ga ik meenemen, thnx

Comment

jammer rick :
        1 Troy 1187 09-10-2007 . 19:04
        2 Rick 1185 11-10-2007 . 17:02

Comment

Wrijf het er nog eens in ja :cry: :wink:

Comment

Ik kom niet verder dan de 300 :P

Comment

Ik haalde net een score van 1369...

Helaas werd deze niet in de highscore geplaatst :? :(
              Ik heb geen screenshot gemaakt, helaas, dus ik heb geen verder bewijs dat dit een 'echte' score was.
              Wat ik wel weet, is dat Troy (Skyflash) ditzelfde pech heeft gehad bij een score van boven de 1000.
              Tevens lijkt het zo dat bax en het forum nogal traag zijn wanneer je gebruik maakt van het spel en/of in de highscorelijst wordt geladen.

Misschien dat jullie (diep) in het spel kunnen graaien om alsnog mijn highscore (tja, die van Troy zou misschien al weggeveegd zijn..) boven water te kunnen toveren?

Comment

fouten zijn er ondertussen uitgehaald. Nu zou de fout met NAN ook opgelost moeten zijn. Graag hoor ik wanneer dit alsnog voorkomt.

Verder hebben wij geen verdere gegevens dan welke worden opgeslagen in de database.

Wat betreft de snelheid is niet waar. Deze game heeft ontzettend weinig belasting. Ik heb het zelf op diverse pc`s met diverse verbindingen geprobeerd, maar zonder problemen. Wat gaat er precies fout of langzamer? Hebben meer mensen hier last van?

Comment

Als ik het spel, de site en het forum tegelijk aan heb staan, duurt het een tijd voor het forum is geladen.
                  Zou misschien aan mijn verbinding kunnen liggen, maar pagina's als Zeelandnet laden in no-time.

Comment

Pagina's als Zeelandnet, Google, Windows Live Mail, Nu.nl, ebay.nl, en alle andere vaak bezochte sites worden opgeslagen in de cache van zeelandnet, om de snelheid te verbeteren en het dataverkeer naar alle servers te minimaliseren.

Als jij dus 3 dingen tegelijk wil laden, van dezelfde server, dan doet hij daar indd wat langer over ;)

Comment

Dus om de snelheid te verhogen is de laadtijd langer

lekker logisch

Comment

Ok ik zal het anders zeggen :P De laadtijd van sites als zeelandnet en google is hoger, de laadtijd van sites als bax-shop.nl blijft ongewijzigd.. alleen omdat je er bijvoorbeeld 3 tegelijk opvraagt, gaat ie moeilijk doen.. ;) (Wat bij de site van zeelandnet dus niet is, omdat die in dat rijtje hoort van sites dat in de cache staan ;) )

Comment

ik heb hier nergens last van.

Ik zit in Den Haag

Comment

`s avonds is het altijd wat drukker dan normaal op onze website. Het zou dan kunnen dat sommige delen iets trager zijn, maar in principe mag jij dit niet merken. Ik denk dat er dus iets anders aan de hand is. Kijk bijvoorbeeld eens naar je CPU gebruik op je computer. Hieraan kan je ook aflezen welke processen er nog meer lopen. Binnen anderhalve week draaien we op een dedicated server en dan is alles helemaals super snel. Maar in jouw geval moet het iets anders zijn denk ik.

Een update omtrent de game
                            Er is een lek gevonden omtrent de highscores. Deze lek zal asap worden gedicht, scores die niet legaal worden ingevoerd zullen worden verwijderd!!

Comment

Kan het kloppen dat gister de highscores er even uitlagen, want ik kon geen scores meer doorsturen ? (niet dat t nou zo'n ramp was.. ik had maar 650 ofzo.. maar toch ;) )

Comment

we hebben een nieuwe recordhouder..

Comment

Working...
                                X