Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-Shop The Game

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jochanan
    De waardebon van € 25,- is afgelopen week weer verstuurd naar de gelukkige winnaar. Januari heeft weer nieuwe ronden nieuwe kansen. Ik zag alleen dat er nu al iemand op bijna 1900 punten staat. Knappe jongen/dame die dat verbeterd.
    Nou Vincent, veel spelen en erover heen! ;)

Comment

Het wordt aardig lastig om erover heen te komen :P maar is er ook nog een maximum aan punten? Kben nu al weer een tijd aan het spelen maar kom nu in de buurt van 1600 niet hoger :S maarja

En hoe kan het dat het de ene keer moeilijker is dan de andere keer?

Comment

Originally posted by GodZZila
        Het wordt aardig lastig om erover heen te komen :P maar is er ook nog een maximum aan punten? Kben nu al weer een tijd aan het spelen maar kom nu in de buurt van 1600 niet hoger :S maarja

En hoe kan het dat het de ene keer moeilijker is dan de andere keer?
        Ligt er maar net aan hoe de doosjes vallen he. :wink:

Comment

In principe wordt de moeilijkheidsgraad opgebouwd naar mate de punten hoger worden. Het gaat voornamelijk om de juiste keuze te maken zodat je niet aan een verkeerde kant met je opvangdoos staat zodra er meerdere tegelijkertijd gaan vallen.

Comment

met de goeie keuzes is het wel goed ;) Ik vang de pioneer's op en als er een hoofdtelefoon valt. En ik heb geen tijd laat ik die gaan ;) is toch wat minder waar ;) hahaha

Comment

Geen limiet lijkt me,

Dat het de ene keer moeilijker is als de andere keer komt omdat de voorwerpen in willekeurige volgorde, waarde, snelheid, plaats en groote verschijnen ;)

Dus het is ook een beetje geluk hebben.. ;)

Comment

geluk is met de dommen ;)

Comment

Hoe zit dat met de punten? Was er niet elke maand een winnaar? We zijn nu al weer op 4 april. En de oude score staat er nog steeds.

Comment

Ik kan om 1 of andere reden geen scores posten..... niet in firefox en in Ie lukt het me ook niet...

Comment

Het beste en snelste is dan om even een mailtje te sturen naar info[at]bax-shop.nl, een van de medewerkers zal dan de technische dienst wel inschakelen. ;)

Comment

Misschien ook een idee om die vaker te doen. 1 maand vind ik wel erg lang:P

Comment

1 maand is toch voldoende om je score te optimaliseren? En om de competitie er een beetje in te houden. Het moet niet té makkelijk worden he.

Comment

ik vind het een moelijk spel soms word het je gewoon (bijna) onmogelijk gemaakt.
                            dan vallen er 4 tegelijk naar beneden (en zie die maar is te pakken)
                            uiteraard zal ik wel alleen de pakjes pakken die de meeste punten bevatten :)

Comment

Working...
                            X