Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl veiling 3FM Serious Request 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl veiling 3FM Serious Request 2009

Ook dit jaar gaan er weer 3 Dj's van 3FM in het glazen huis zitten. Annemieke, Gerard en Giel offeren zich ditmaal op voor de strijd tegen malaria.

Maar ze zijn niet alleen! Bax-shop.nl steunt deze actie met een veilig waarvan de opbrenst volledig naar Serious Request 2009 gaat.

We gaan 10 items veilen waaronder, hoofdtelefoons, cd wallets, KRk monitoren, een gitaar, microfoons. Dit zijn gesigneerde producten door Ferry Corsten, Laidback Luke, Racoon, Extince, Robert Doornbos, Tom Coronel, Mental Theo, Carl Cox en Jan Smit.

Dus steun de strijd tegen malaria, steun Serious Request en biedt op deze geweldige producten!

Meet informatie overf de Bax-shop.nl actie vindt je op http://www.bax-shop.nl/seriousrequest
    Meer infomatie over Serious Request 2009 vindt je op http://seriousrequest.3fm.nl/

Hebben er al forumgangers geboden?

Comment

Heb wel al gezien dat de biedingen lekker beginnen op te lopen!

Comment

Idd, heb een bedrag in mijn hoofd voor de gitaar, ik wacht nog ff rustig af ;)

Comment

Originally posted by marc View Post
          Idd, heb een bedrag in mijn hoofd voor de gitaar, ik wacht nog ff rustig af ;)
          Had ik ook, maar dat bod was veul te laag ;).

Comment

hmmmmm dan maak ik kans ;)

Comment

Originally posted by Jasper View Post
              Hebben er al forumgangers geboden?
              Ja ik ook, maar heeft ook weer iemand overheen geboden.
              Misschien in de loop van volgende week nog even een gokje wagen :)

Comment

Inmiddels is de cheque overigens overhandigd in het Glazen huis, meer info is hier te vinden.

Comment

Working...
                X