Kan iemand me vertellen met wat je allemaal in orde moe zijn als je gevraagt wordt om een fuif te draaien?Ivm sabam enzo moet je iets aanvragen en hoe zit het juist met controle en van die zaken.Alvast bedank
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ideal vraag
Collapse
X
-
Ik heb het volgende vernomen op een vergadering van onze 18-jarigen-fuif:
Als DJ moet je niks betalen aan Sabam enzo, maar de fuiforganisatoren moeten wel een vergoeding betalen aan Sabam (zogezegd om de artiesten te vergoeden die gedraaid worden, maar ze vragen geen playlist of niks, dus is eigenlijk symbolisch)
Maar kan ook verkeerd zijn hoor, dar hebben ze mij daar wijs gemaakt.
Comment
-
De Sabam geldt voor Belgie, daar zijn de regels anders gesteld dan in Nederland. Voor Nederland kan je kijken op www.sena.nl , www.brein.nl en www.buma.nl. Daar vindt je alle informatie over muziek ten gehore brengen in het openbaar.
Comment
-
Ideal vraag
Vraagje over Ideal.. Ik heb een bestelling geplaatst enzo.. Maar ik ben ook niet zo'n ster in dat Ideal.. Een bevestigings mail is ontvangen.. Maar wat is/zijn de volgende stappen?
Groetjes,
Bas
//edit
Nu heb ik het gevonden, en nu werkt ideal niet... :(
Comment
-
Toen ideal het niet deed was ik het een beetje vergeten en keek ik er niet meer naar om. Want ja ik dacht hij heeft nu niets besteld ofzo. Kwam ik vrijdag thuis.. Ineens een pakketje van Bax..
De producten zijn niet geopend.. kan ik die nog terug sturen :roll:
Comment
-
Je kan altijd binnen zeven dagen producten retourneren of je kan het bedrag alsnog overmaken op ons bankrekeningnummer. Voor verder vragen gelieve even te mailen met onze helpdesk via sales at bax-light-sound.nl of even bellen op 0113-212703
Comment
Comment