Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Verras een ieder met deze leuke, bij Bax-shop.nl besteedbare cadeaubon van € 10,-. Het ultieme cadeau voor een verjaardag of een feestdag zoals kerst of oud en nieuw.
Nou je mag toch verwachten dat de adviesprijs de prijs is die de leverancier opgeeft als adviesprijs, en toch niet dat het één of ander automatisch scriptje is?
korte reactie vanuit mijn kant. Allereerst goed en scherp gezien. Het is inderdaad zo dat dit automatisch wordt gegenereerd, maar ik ben het eigenlijk eens met Citybeatz.
Onze prijzen zijn erg scherp en heb je het ergens anders goedkoper gezien en je kan deze informatie overleggen, dan krijg je het ook nog eens tegen dezelfde prijs. Ook hebben we boven de € 50,- geen verzendkosten, dus ook nog eens een soort van standaardkorting.
Dus wellicht geeft de adviesprijs een vertekend beeld, het gaat toch om de uiteindelijke (lage) verkoopprijs?
Dat stamt nog uit de tijd dat onze website net online was en hier wel de adviesprijs van de leverancier stond, toen was het nog te doen om 500 producten up to date te houden. Tegenwoordig is dit iets ingewikkelder aangezien het aantal producten getienvoudigd is.
Voor degene die dit onzin of misleidend vinden: we zijn heel druk bezig met een nieuwe website, hier zal dit niet meer in terugkomen.
Last edited by SuperMatt; Monday-18-01-2010, 19:51.
Ik denk dat het als webshop wel van belang is dat je eerlijke informatie vermeld op je website. Als er een adviesprijs bij staat ga je er van uit dat dit de prijs is die de leverancier aan het product heeft meegegeven. Het gaat om de eerlijkheid en betrouwbaarheid die je als webshop uit wilt stralen.
Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit, ik kijk toch alleen maar naar de prijs die ik er uiteindelijk voor moet betalen. Maar ik weet nog wel dat ik vroeger meteen verkocht was als ik zag dat de werkelijke prijs een stuk lager lag dan de adviesprijs, want dan had ik het gevoel dat ik een goede aankoop had gedaan qua prijs betreft.
Ik denk dat je dan beter niets kunt vermelden dan dat je informatie geeft die niet geheel juist is.
ik deel je mening, maar ik ga het nu echt niet meer uit de shop halen. Aangezien we ons nu volledig focussen op de nieuwe webshop en dit op dit moment even een te grote werkzaamheid is hoop ik dat je dit kunt begrijpen.
Als er in de nieuwe webshop eventueel nog dingen zijn waar je eventueel tegen aan loopt als deze live staat, ga ik daar natuurlijk wel direct actie op ondernemen.
Last edited by SuperMatt; Wednesday-20-01-2010, 19:36.
Ik begrijp dat dit niet meer weg gehaald gaat worden omdat er binnenkort een geheel vernieuwde website aan komt.
Ik geef enkel mijn mening over de ontdekking van de topic starter, waar andere forum leden wellicht anders over denken.
Aangezien ik van mening ben dat het de eerlijkheid en betrouwbaarheid van de webshop aan kan tasten vind ik wel dat dit gemeld mag worden, alleen al omdat jullie er dan wellicht je voordeel mee kunnen doen.
Comment