Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl Open Dag 2010: Denk mee - Doe mee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl Open Dag 2010: Denk mee - Doe mee

Bax-shop.nl houdt zaterdag 22 mei 2010 haar Open Dag in Goes. Met optredens, demo's, fikse kortingen en veel meer. Maar Bax-shop.nl is zeer benieuwd naar uw input! Heeft u een gouden idee voor onze Open Dag? Heeft u iets unieks dat onze klanten echt niet mogen missen?

De vorige Open Dag - zaterdag 30 mei 2009 - was een daverend succes. Ruim 3.000 mensen bezochten onze winkel en buitenterrein . En genoten van optredens van o.a Lucien Foort, Intwine en Eric van Kleef. Daarnaast was de winkel afgeladen en de stands van onze leveranciers puilden uit.

Tijdens de Open Dag ontving iedere klant 7,5% korting op het complete assortiment. Producten konden op voorhand gereserveerd worden om teleurstelling te voorkomen. Ook dit jaar zal dat weer het geval zijn.

Dit jaar wil Bax-shop.nl nog beter inzoomen op de wensen van de klant. En zijn we nieuwsgierig naar uw creativiteit. Bent u klant van Bax-shop.nl en heeft u een unieke attractie? Kent u een muziekheld die wil komen optreden? Neem contact op met Bax-shop.nl via marketing[AT]bax-shop[punt]nl.

Zet het alvast in uw agenda: zaterdag 22 mei 2010 - Open Dag bij Bax-shop.nl in Goes. Houd Bax-shop.nl in de gaten voor verdere updates! Volg Bax-shop.nl ook via Twitter.
    Aan de hand van het artikel dat op de webshop-pagina stond. Laat de ideeën maar binnenstromen. :)

Misschieten een idee om een podium + techniek door vaste Bax-klanten/forum leden te laten bedenken en uitwerken en dan natuurlijk op die dag op/af te bouwen en uit te lichten en dergelijke. Zo wordt de opendag wat meer voor en door klanten zeg maar..

Comment

op die dag op/af te bouwen en uit te lichten en dergelijke.
      En daar komt het punt waar het onmogelijk wordt. ;) Vanaf vrijdagochtend 8 uur tot vrijdagavond tot ??? uur zijn we bezig met de voorbereidingen. Op de zaterdag zelf hebben we écht geen tijd meer over om nog een compleet podium op te zetten, omdat we dan met man en macht bezig zijn om het voor jullie als klanten vlekkeloos proberen te laten verlopen met een boel gezelligheid. :)

Wel leuk dat je er actief mee bezig bent!

Comment

Mooi. Alleen, ehm, ik denk niet dat ik voor 16:00 aan de overkant kan zijn, tenzij ik vrij vraag (en dan ga ik met de bus heen).

Nou ja, optredens zeg je? Of gaat dat toch na 18:00 door dan?

En by the way, als iemand me ook maar aan deze kant van de Westerschelde 's avonds terug kan droppen, loop ik desnoods wel naar huis. Let me know anders.

Comment

Ik ben in ieder geval met de auto in Goes en moet nog door de grijze buis terug, maar de vraag is maar hoelaat ik daar klaar ben.. ;) Daar durf ik nu zeker nog geen tijd op vast te plakken.

Comment

Misschien een live mix battle ? Dus dat je een nummer kiest, en mensen battlen voor de beste mix?

Comment

Duuuussss, worden er al plannen gemaakt, boekingen afgezegd, carpools geregeld en geld opzijgezet? 22 mei is het zover!

Ook dit jaar belooft het weer een spektakel te worden. Voor een impressie van vorig jaar kun je overigens hier terecht voor 377. Zeker de moeite waard.

Comment

Leuk om even terug te zien, vorig jaar liep ik daar nog incognito rond.. ;) Dit jaar moet ik er echter toch aan geloven en loop ik hoogstwaarschijnlijk rond met een bax-polootje. :D

Comment

Het valt me op dat er veel mensen op de grond zitten;)

Comment

Met andere woorden als hint, om een soort terrasje te maken?

Comment

Lijkt me heel leuk om eens heen te gaan, maar het is voor mij nou eenmaal niet om de hoek.

Als ik niet moet werken die dag zal ik er nog even over nadenken (en kijken of de kruidvat nog treinkaartjes te koop heeft...)

Comment

Misschien nog een idee om een of ander forum-meeting-point te maken?

Comment

Lijkt me leuk, al kan ik nog niet met zekerheid zeggen dat ik daar fysiek bij ben omdat ik ook nog geen idee heb van m'n takenpakket op die dag. ;)

Comment

Lasershow met lasers uit het assortiment misschien iets?

Comment

Probleem is, het is dan wel overdags. Dat zou dan in de compacte showroom moeten gebeuren en die stond vorig jaar ook al bijna tot aan het dak vol met afrekenende mensen! ;) Maargoed, we kunnen altijd nog zien. :)

Comment

Working...
                              X