Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl Open Dag 2010: Denk mee - Doe mee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoals ik al zei, forum-meeting-point?

Verder zag ik op foto's dat buiten alleen een rcf(?) line array hing?
    Misschien een idee om dat stuk wat uit te breiden en er enkele naast elkaar te hangen?

Comment

Daar zijn we zelf ook al mee bezig... :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Lijkt me leuk, al kan ik nog niet met zekerheid zeggen dat ik daar fysiek bij ben omdat ik ook nog geen idee heb van m'n takenpakket op die dag. ;)
        Ik ook niet, maar ik zal wel net als vorig jaar in de winkel staan

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
          Zoals ik al zei, forum-meeting-point?
          Dat zei ik toch?

Originally posted by rick1993 View Post
          Misschien nog een idee om een of ander forum-meeting-point te maken?
          EDIT: ik zie net dat jij het na mij ook nog eens zei...
          Last edited by rick1993; Thursday-01-04-2010, 08:31.

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
            Verder zag ik op foto's dat buiten alleen een rcf(?) line array hing?
            Dat was een dB line array :)
            Zodra er meer bekend is, laten we het weten.

Comment

Is het ook mogelijk om op de open dag iets te kopen en thuis te laten bezorgen?

Ik wil namelijk een keer luisteren naar een paar boxen en als het kan wel met korting op de open dag kopen. Maar in de trein gaat dat niet zo makkelijk mee...

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                Is het ook mogelijk om op de open dag iets te kopen en thuis te laten bezorgen?

Ik wil namelijk een keer luisteren naar een paar boxen en als het kan wel met korting op de open dag kopen. Maar in de trein gaat dat niet zo makkelijk mee...
                Met goed overleg is alles mogelijk ;)

Comment

Het wordt nu steeds duidelijker hoe het er allemaal uit gaat komen te zien. Damn, wordt een top dag.

Comment

Lijkt me leuk, al kan ik nog niet met zekerheid zeggen dat ik daar fysiek bij ben omdat ik ook nog geen idee heb van m'n takenpakket op die dag. ;)
                    Inmiddels is ons takenpakket bekend. Wat denk je, valt er nog iets in te plannen of moet iedereen gewoon richting ons lopen om kennis te maken :D

Comment

Ik denk het wel. Patrick en ik zitten overigens op de open dag op het IT-kantoor, als jullie staan af te rekenen op kantoor kunnen jullie aapjes kijken. :D Wij zorgen onder meer voor telefonische ondersteuning voor de mensen die niet op de open dag zijn en indien nodig, als het erg druk wordt, zorgen wij voor adviesondersteuning. :)

Comment

Ik weet nog niet zeker of ik kom, ik kom de dag ervoor terug van een excursie van school naar Londen, dus ik weet niet zeker hoe ik er aan toe ben . En toch heb ik er al zin in :cool:.

Hoe zit het trouwens met het forum-meeting-point? Komt dat er nog?
                        Last edited by Rick; Saturday-17-04-2010, 21:06.

Comment

Ik zal maandag eens vragen of we zoiets kunnen organiseren, een fysiek plekje. Een beetje forum-promotie kan toch geen kwaad... :)

Comment

Ik zal maandag eens vragen of we zoiets kunnen organiseren, een fysiek plekje. Een beetje forum-promotie kan toch geen kwaad... :)
                            Leuk Leuk! Jammer dat ik dat weekend prop en prop vol zit met opdrachten.

Comment

Het heeft misschien niet veel te maken met dit topic, maar klopt het dat Bax meer filialen gaat openen door het land? Dit hoorde ik laatst ergens vallen?

Een meeting point is wel een leuk idee ja, maar ik vraag me af. Wat moet ik me voorstellen bij deze open dag? Zijn er verslagen van vorige jaren, of foto's?

Comment

Originally posted by Fiegel5 View Post
                                Het heeft misschien niet veel te maken met dit topic, maar klopt het dat Bax meer filialen gaat openen door het land? Dit hoorde ik laatst ergens vallen?
                                Dat werd laatst (paar maanden geleden) wel gedacht in het 'het aftellen is begonnen' topic. Dat (aftellen) bleek toen te gaan om een kortingsavond. Ik denk dat als Bax een nieuw filiaal opent dat dat dan wel groot vermeld gaat worden...

Een meeting point is wel een leuk idee ja, maar ik vraag me af. Wat moet ik me voorstellen bij deze open dag? Zijn er verslagen van vorige jaren, of foto's?
                                Foto's vorig jaar:

Het lijkt mij iniedergeval heel gezellig, als ik zo de foto's van vorig jaar bekijk :cool:.

Comment

Working...
                                X