Ik heb er gisteren ook 2 ontvangen, Heb ik weer wat te lezen:)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax-shop.nl Open Dag 2010: Denk mee - Doe mee
Collapse
X
-
Ik krijg er tegenwoordig 3...
1 is genoeg hoor..:D
Ik zie dat er genoeg line-arrays te beluisteren zijn tijdens de open dag, ik ga toch proberen even langs te komen.
Nu we het toch over de folder hebben..
We worden wel erg gedwongen door Procab om hun kabels en pluggen te kopen. Verder zie ik dat jullie tegenwoordig ook magicFX leveren?
Leuke folder overigens!
Comment
-
Er is wederom niet echt veel op lichtgebied? Dat is wel jammer vind ik. Die dj's is allemaal wel leuk, maar er zijn ook zoveel andere leuke dingen. Video bewerking en projectie, of diverse andere lichtsturingen bijvoorbeeld.
Dat miste ik vorig jaar eigenlijk ook allemaal een beetje.
Comment
-
Bedoel je op de open dag of in het magazine?
Op de open dag zal er denk ik wel het een en ander aan licht aanwezig zijn, zowel in en rond de podia. Er komen ook verschillende stands van merken, zoals JB Systems, Briteq, Universal Effects, American DJ, Showtec, Magic FX en Laserworld. Die zullen dus ook wel het een en ander willen laten zien aan het publiek. :)
Verder is er van 10 tot 11 een DMX Software workshop van onze importeur WAW en is er van 12 tot 1 een American DJ Lighting demo. Ook de moeite waard om even te bekijken als je fan van lichtjes bent. ;)
Comment
-
-
Vanaf vandaag gaat Bax-shop weer los op SLAMFM! De eerste spot is voor de open dag (22mei/Goes): http://twaud.io/V1h
Comment
-
Originally posted by Patrick View Post*afrekenen op de Open Dag zal waarschijnlijk ergens buiten de showroom plaatsvinden om een goede doorstroming te laten plaatsvinden
Comment
-
De foto's staan inmiddels online, zie ik net.
Even kijken of ik mezelf nog kan vinden...
EDIT:
Op foto 171 sta ik nog heel klein op ;).
Alleen mijn hoofd is zichtbaar, ik sta rechts voor het kraampje (met de zwarte jas waarvan de binnenkant van de muts zichtbaar is). Op de foto rechts naast mij staat DJ Nick (die met de blauwe jas en grijze broek).Last edited by rick1993; Wednesday-26-05-2010, 15:50.
Comment
-
Is er trouwens al iets bekend over de verloting van de producten? Op de site zie ik er nog niets van op staan...
Comment
Comment