Announcement

Collapse
No announcement yet.

Procab

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Procab

TWEEDEHANDSPLATEN kopen en verkopen kan nu op

Have FUN

Master T

Je moet ff die uitroeptekens achter je link weghalen!! Is wel zo makkelijk..

Comment

hier is ff de link zonder de uitroeptekens:

Comment

Procab

Het merk procab heeft 2 verschillende soorten kabels

de duurdere REF serie en de goedkopere CAB serie

Als ik naar de plaatjes kijk zie ik bij cab gemonteerde pluggen en bij REF gesmolten pluggen

In de beschrijving staat dat men met Neutrik's pluggen werkt. Voor zover ik weet heeft Neutrik geen gesmolten pluggen. (jack snoeren)

Wil dit zeggen dat proacb beweerd dat de gesmolten pluggen beter zijn dan de neutrik pluggen?

Ook als je naar de XLR snoeren kijkt dan hebben de CAB snoeren pluggen die wel op Neutrik lijken (weet niet of ze dit ook zijn), REF snoeren hebben een eigen brouwel

Op de REF serie heb je trouwens levenslange garantie. (als je de voorwaarde leest, eigenlijk alleen als je ze niet gebruikt)

Comment

nog steeds geen reactie?

Comment

Procab levert inderdaad twee type kabels namelijk de REF en CAB serie. Beide kabels worden geleverd met en zonder Neutrik connectoren. Hierbij even de quote van de shop tekst

Procab staat bekend om zijn zeer flexibele kabels welke worden gemaakt met zowel de hoogwaardige Neutrik connectoren als met normale connectoren. Dit maakt deze combi van hoogwaardige kabel + hoogwaardige connectoren tot een ultieme kabel voor de meest zware omstandigheden tegen aantrekkelijke prijzen.
            Zo heb je bijvoorbeeld voor de Procab speakon snoeren de CAB502 en CAB503. De een is met Neutrik en de ander zonder Neutrik. Oftewel het verschil van Neutrik zit hem niet in de REF of CAB serie.

Het verschil van REF en CAB zit hem in de verbindingen en connectoren. Bij normaal gebruik heb je inderdaad die levenslange garantie op de REF serie. Je kan het vergelijken met een scart kabel die je bij de praxis koopt voor 9.95 en die je in het pro segment van HQ koopt voor 39.95.

Comment

Working...
            X