Of het een foutje is of een goede aanbieding, ik weet het niet, maar normaal zit er 'niet heel veel' verschil tussen de veilingprijs en de normale prijs (hooguit zo'n 25% schat ik zo), maar vandaag staat er een Mackie S410S subwoofer in de veiling voor 238 euro (huidig bod), terwijl deze normaal 799 euro kost..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax-shop.nl Volop Voordeel Veiling
Collapse
X
-
Het is een groot ding, er is niet zoveel vraag naar en mag dus voor een mooi prijsje van eigenaar verwisselen. Hiernaast is een lage startprijs ook gelijk een mooi middel om de biedingen rap omhoog te zien schieten omdat mensen dit koopje dan wel willen hebben.
Comment
-
-
Waarom staan er van die aparte producten in de volop voordeel veiling, de meeste producten zijn niet in trek, alleen als je het net nodig hebt. en ook vaak dezelfde producten (bijvoorbeeld: in ears, hoofdtelefoons en van die spongebob spul)
waarom staan er geen andere producten in? bijvoorbeeld een cdj of wat anders?
Comment
-
We proberen het spul zoveel mogelijk te variëren, alleen is het assortiment groot en zijn er bepaalde prijsafspraken met sommige leveranciers waar je niet zomaar onder mag gaan zitten.
Hiernaast heb je aan één CDJ niet zo gek veel en zijn er ook geen mensen die 'zomaar eventjes' even 1000 euro willen lappen hiervoor terwijl hij normaal 1500 euro kost.
Met luidsprekers kun je er soms nog eentje kopen als monitor als je al een wat grotere setup hebt.
Het gaat in de veiling meer over handige producten, gadgets, lichteffecten, toevoegingen of ander leuk spul dat niet al te duur is.
Zou jij serieus gaan meebieden als er een CDJ bij kwam kijken dan?
Comment
-
Ik begrijp het helemaal, als ik een cdj nodig zou hebben zou ik zeker mee gaan bieden, maar ben op dit moment al voorzien van cdj's.
Maar weet zeker dat er heel veel mensen zijn die ook zullen bieden nu zeker voor de nieuwe cdj's van pioneer.
Maar dan zal je vast wel weer het probleem kijrgen met de prijsafspraken.
Comment
-
Dan moet het geheel wel op voorraad zijn, momenteel staat dat allemaal in bestelling.
Hiernaast willen we wat dingen die uit assortiment zijn maar nog wel op voorraad staan uit het magazijn hebben (om nieuwe versies op te kunnen nemen en ruimte te maken voor andere producten), met een voordelig tintje voor jullie als klanten. ;) Mede daarvoor is ook de veiling bedacht.
Comment
Comment