Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl Volop Voordeel Veiling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl Volop Voordeel Veiling

Altijd al zelf de prijs van een product willen bepalen middels een veiling? Dat kan vanaf nu met de veilingproducten die Bax-shop aanbiedt.

De verschillende producten die geveild worden kun je vinden op de speciale veilingpagina. Onder meer een American DJ X-color LED, Skytec dubbele CD-speler en Shure oordoppen worden geveild vandaag, in de eerste lichting.

Elke werkdag komen er 10 nieuwe producten die worden geveild, ieder weekend 30, waar naar hartelust op geboden kan worden!

Leuk!

Comment

spreken we hier over splinternieuwe producten, of over b-stock producten?

Comment

Nee, geen B-stock. Producten zijn gewoon in nieuwstaat.

Comment

oke, het had best gekunt, ik zie producten bij b-stock staan die al meer dan een jaar op de webshop staan, dan zou dit een ideale manier zijn om er vanaf te komen

Comment

En ook vandaag weer leuke dingen te vinden op de Veilingpagina, waaronder een American Audio versterker, subwoofer, audio interface, 2 flightcases en een dubbele CD-speler. Bieden maar. ;)

Comment

hoe wordt het "start bod" gegenereerd? gaat dit in procenten, of is het gewoon overal bijvoorbeeld een tientje vanaf? of is dat weer verschillend per artikel..
              Verder heb ik nog niet gezien wat ik zoek, dus ik wacht nog even af !

Comment

Hier wordt door onze marketing-afdeling een bepaalde formule op losgelaten, om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken om te beginnen bieden op de producten. :)

In ieder geval ga je ze nergens voor een lagere prijs vinden, dus profiteer nu het kan.

Comment

Is dit dan een tijdelijke actie of een blijvend iets?

Comment

Wat ik verneem van de site van bax is het een tijdelijke actie.

Comment

Vandaag 30 producten in de veiling, deze blijven er het hele weekend op staan.

Comment

Tegenwoordig hebben we 15 producten per dag?

Comment

Dan is dat blijkbaar veranderd of aangepast, alleen maar handig toch? Meer keus uit leuke dingen. ;)

Comment

Klopt, het aantal is aangepast om zo iedere dag een wat ruimer assortiment in de veiling te krijgen.

Comment

Tot wanneer is die actie?

Comment

Working...
                              X