Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl Volop Voordeel Veiling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Elke werkdag wordt het bekeken, sowieso. Het ligt er een beetje aan, maak je het geld over vanuit het buitenland (België wellicht) of in het weekend, dan duurt het vaak langer dan een dag.

Comment

ik heb nog een vraag: die items waar niet op geboden wordt komen die een week later ofzo nog een keer of niet meer

Comment

Is geen vaste routine voor, maar soms komen de items op een later tijdstip wel weer terug ja. :)

Comment

Sinds enige tijd is mij opgevallen dat de prijzen in de veiling gelijk zijn aan de prijzen in de shop. Wat is dan nog het nut van een veiling? Een hoger bod doen terwijl je het ook rechtstreeks voor die prijs in de shop kan bestellen?

Naar mijn mening heeft de veiling als zodanig weinig nut meer.
          Misschien handig om het om te dopen naar "Getipt voor u" ofzo?

Comment

Euh.. Sterker nog...
            De Voco Pro V-Bank dubbele DVD-speler staat nu voor 999,- in de veiling en voor 699,- in de shop :-S ???

Comment

Dit probleem was inmiddels al bekend en doorgespeeld aan de ICT-afdeling. Ik kreeg vervolgens een heel lang verhaal terug, maar uiteindelijk kwam het er op neer dat het een probleempje is wegens de tevens lopende Voorraad opruiming waar speciale prijzen voor gelden.
              Dit kruist elkaar nogal helaas, omdat de producten voor de veiling willekeurig gekozen worden, is dus volledig geautomatiseerd. Normaal wordt er een bepaald percentage automatisch van de prijs afgehaald, wat bij de veiling nu wordt tegengehouden. Er zou dan nog meer korting komen op iets wat al extreem afgeprijsd is (in de voorraad opruiming), het systeem houdt dat tegen.

De Voorraad opruiming is binnenkort echter weer afgelopen, dus dan zal alles weer goed functioneren. Natuurlijk kun je het product wel krijgen voor de laagste prijs.

Comment

Wat beteken: 'Tussen 9:00 en 9:05 uur kunt u uw bod nog accorderen. "?

Ik zou graag vandaag nog antwoord willen.
                Last edited by Rio; Wednesday-03-08-2011, 17:13.

Comment

Originally posted by Rio View Post
                  Wat beteken: 'Tussen 9:00 en 9:05 uur kunt u uw bod nog accorderen. "?

Ik zou graag vandaag nog antwoord willen.
                  Dikke van dale ooit mischien eens van gehoord:p

"accorderen
                  ac - cor` de - ren («Frans) (accordeerde, h. geaccordeerd) 1 overeenkomen, overeenstemmen; "

Comment

Originally posted by JONKIE_NL View Post
                    Dikke van dale ooit mischien eens van gehoord:p
                    Jup, gedaan en kreeg er hetzelfde uit. Maar snap nog niet wat dat te maken heeft met de veiling.

Beteken het dat je na je laatste bod wat je net voor 9 uur heb uit gebracht nog tot 9.05 uur heb om je bevestigingsmailtje te bevestigen?

Comment

daar komt het op neer ja..

Comment

Heb zelf ooit 1x geboden op een veilingitem (reservefader voor mijn DJM-500, voor een flutbedrag :mrgreen:), maar ik was de enige bieder. Ik heb dus geen mailtje gehad om het bod dubbel te moeten bevestigen.

Zal eens navragen hoe het precies zit.

Comment

Het werkte inderdaad zoals ik dacht.

Tot 9.00 uur kan je bieden op de veilingpagina, en je heb tot 9.05 uur om je bevestigingsmailtje te bevestigen.

Comment

Working...
                          X