Elke werkdag wordt het bekeken, sowieso. Het ligt er een beetje aan, maak je het geld over vanuit het buitenland (België wellicht) of in het weekend, dan duurt het vaak langer dan een dag.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax-shop.nl Volop Voordeel Veiling
Collapse
X
-
Sinds enige tijd is mij opgevallen dat de prijzen in de veiling gelijk zijn aan de prijzen in de shop. Wat is dan nog het nut van een veiling? Een hoger bod doen terwijl je het ook rechtstreeks voor die prijs in de shop kan bestellen?
Naar mijn mening heeft de veiling als zodanig weinig nut meer.
Misschien handig om het om te dopen naar "Getipt voor u" ofzo?
Comment
-
Dit probleem was inmiddels al bekend en doorgespeeld aan de ICT-afdeling. Ik kreeg vervolgens een heel lang verhaal terug, maar uiteindelijk kwam het er op neer dat het een probleempje is wegens de tevens lopende Voorraad opruiming waar speciale prijzen voor gelden.
Dit kruist elkaar nogal helaas, omdat de producten voor de veiling willekeurig gekozen worden, is dus volledig geautomatiseerd. Normaal wordt er een bepaald percentage automatisch van de prijs afgehaald, wat bij de veiling nu wordt tegengehouden. Er zou dan nog meer korting komen op iets wat al extreem afgeprijsd is (in de voorraad opruiming), het systeem houdt dat tegen.
De Voorraad opruiming is binnenkort echter weer afgelopen, dus dan zal alles weer goed functioneren. Natuurlijk kun je het product wel krijgen voor de laagste prijs.
Comment
-
Originally posted by Rio View PostWat beteken: 'Tussen 9:00 en 9:05 uur kunt u uw bod nog accorderen. "?
Ik zou graag vandaag nog antwoord willen.
"accorderen
ac - cor` de - ren («Frans) (accordeerde, h. geaccordeerd) 1 overeenkomen, overeenstemmen; "
Comment
-
Originally posted by JONKIE_NL View PostDikke van dale ooit mischien eens van gehoord:p
Beteken het dat je na je laatste bod wat je net voor 9 uur heb uit gebracht nog tot 9.05 uur heb om je bevestigingsmailtje te bevestigen?
Comment
-
Heb zelf ooit 1x geboden op een veilingitem (reservefader voor mijn DJM-500, voor een flutbedrag :mrgreen:), maar ik was de enige bieder. Ik heb dus geen mailtje gehad om het bod dubbel te moeten bevestigen.
Zal eens navragen hoe het precies zit.
Comment
Comment