Announcement

Collapse
No announcement yet.

Korting voor eerdere koop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korting voor eerdere koop

Hallo!

Had een vraagje over de bax winkel in goes. Bij elk product dat ik koop vragen ze of ik al eerder een klant ben geweest van bax.

Krijg je korting op je product als je zegt ja, of is het alleen voor reclame om thuis te sturen?

Groetjes

Je krijgt geen korting als je eerder klant bent geweest.
    Ik denk dat het voor hun zelf makkelijker is in de administatie?

Reclame krijg je niet van Bax, je krijgt wel een bax-shop magazine thuis gestuurd.
    Het is overgens wel leuk magazine met aanbiedingen etc.

Comment

Mij lijkt het eerder om het jou gemakkelijker te maken!
      Op het moment dat jij eerder klant ben geweest, heb je normaal gezien een account bij bax.
      Wanneer je daar inlogt hoef je niet nogmaals al je gegevens op te geven. Je adresgegevens zijn nog blijven staan van de vorige bestelling. Daarnaast is het makkelijk om eventuele vorige bestellingen nog eens te bekijken.

Comment

Het is inderdaad vanwege bovenstaande redenen, om dubbele debiteurgegevens in het systeem te vermijden, en om het voor jou makkelijker te maken. Zodat je één account voor alles hebt.

Overigens kun je wel 7,5 % korting binnenslepen als je alvast reserveert voor de Bax-shop.nl Open Dag op 22 mei!

Comment

Overigens wordt deze vraag je ook gesteld aan de telefoon, in combinatie met de vraag naar je postcode. Zo kunnen we in het systeem kijken naar je accountgegevens en eventuele opmerkingen hierbij, bijvoorbeeld dat je al eens contact hebt gehad met iemand over een backorder, garantiekwestie, enzovoorts.

Met reclame word je niet bestookt, het enige dat je kan ontvangen is het eMagazine met nieuwtjes en kortingen, daar kun je je voor uitschrijven als je die niet wenst.
          Verder krijg je een paar keer op een jaar het Bax-shop.nl magazine bij je bestelling, of in de winkel zelf. :) Leuk om door te bladeren en door te lezen en anders kan je er altijd nog vliegtuigjes van vouwen. ;)

Comment

yess geweldig ik weet genoeg!

Bedankt ;)

ps. bax shop ruled

Comment

oohja en trouwens over die opendag..

kun je meer dan 1 artikel reserveren waarop je 7,5% korting krijgt?
              thnx

Comment

Tuurlijk, je kunt toch ook op de open dag meerdere dingen kopen met korting? ;)

Comment

Hoort dit trouwens niet in Webshop thuis in plaats van Forum?

Comment

Oke nice!

ga misschien een beetje offtopic hoor maar..

Zijn er al veel inschrijvingen want heb geen zin om 2 uur in de rij staan om af te reken hahah, alhoewel ik het in bax shop niet zo erg vind (A)

Comment

Verplaatst naar webshop.

De open dag is natuurlijk wel een van de drukkere dagen, maar voor die 7.5 procent korting moet je natuurlijk wel wat overhebben.. ;)

Comment

Sowieso/sowiezo/xeauyxeau/soberzo/sonerxo zullen er meer kassa's beschikbaar worden gemaakt dan de twee in de winkel. Dus er wordt wel alles aan gedaan om de wachttijd zo kort mogelijk te houden. Het blijft natuurlijk wel altijd moeilijk in te schatten wat de opkomst wordt, en hoeveel mensen/middelen beschikbaar zijn. Maar het zal wel meevallen, 2,5 uur lijkt me sterk.

Comment

Misschien een idee om van die bordjes langs de rij te plaatsen: "vanaf dit punt bedraagt de wachttijd nog 2 uur":D Pretpark SixBax;)

Comment

heheheh oke nice!!
                            Goed opgelost door bax ;)

Voorderest heb ik geen vragen meer.

Bedankt voor de reacties allemaal!

Comment

Working...
                            X