Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uitgestelde Betaling (2009 betalen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nou ik zou die numarkjes maar laten staan, die zijn zo kapot... bij feedback heb je hele stoere nou Citronic pd45, 350 euro per stuk, direct drive 4.5 kg/cm2, start en stop in 0.6 seconden hele vette bakkies en niet kapot te krijgen je kan ze denk ik van 5 meter laten vallen zonder dat ze kapot gaan hehe (niet doen hoor :lol: ) en als mixer behringer djx700 staat nou voor 200 euro ofzo bij feedback, 4 kanaals, crossfader en een paar leuke effecten aan boord

Comment

Heeye PrometheusX,
      het gaat hier om CD-spelers niet om turntabels :wink:

Comment

alle info/tips zijn welkom.

en ik heb van vrienden gehoord dat die Numark TT 1650 prima spul is, draait er ook zelf op al lang en ze werken perfect.
        dus ja?

ik kan de cdn22 kopen voor 228 euro.
        http://www.soundlightuk.net/Numark/CDN22.htm voor degenen die geinteresseerd zijn. 159,- pond = € 228,843

Comment

hey bedankt voor die link :D

Zal hem ook ff in het andere topic zetten ;)

Comment

Als ik jou was, zou ik gaan voor de gemini ps626i! (dit is een zeer goeie budget-mixer voor de beginner) Het nadeel van Behringer is, is dat ze bekend staan om hun populaire kwaaltje van hun krakende faders.
            Een tip die hier ook bij past: Ga nooit te veel uit op uiterlijk, "liever een lelijk eendje met een V8 motor, dan een Ferrari met een 2pk motor":P.

Als cd-spelers: De numark cdn35 staan bekend om hun goede kwaliteit. Het nadeel van die cdn22mk3 is, dat ze geen instant start hebben. Waardoor ze dus van de cd starten. Het gevolg hiervan is, is dat het startgedrag steeds verschilt (tussen de 0,1 en 0,3 sec).
            Dus ik zou je aanraden om nog iets langer door te sparen, en voor de cdn35 te gaan. Ook krijg je er nog es seamless loopjes bij, en shockproofheid.

Wat betreft tt's: Ik ken die numarks niet, je zou dan gewoon even moeten zoeken naar mensen die met die tafels hebben gedraaid. Vrienden van mij hebben citronics (die geloof ik wel goed bevallen, als budgettafel)

Wat betreft die mixer:

Comment

numark cd spelers ben ik geen super fan van ze draaien verder goe maar voor mixwerk ondingen naar mijn mening

de jogwheel gaat veels te langzaam en op beat zetten van je nummer is een lastig en langdurige karwei bij die dingen

kan zijn dat ik een verkeerde speler heb gehad!
              wat zijn de ervaringen van andere dj's in deze kwestie!

reageer niet als je nooit met een ander merk cd speler gedraaid hebt we moeten een goed antwoordt krijgen ;)

Comment

heey marcel,
                Wat voor cd-speler kun jij dan aanraden in de zelfde prijsklasse :?:

Comment

Misschien een DAP 600D? Hebben ze bij mij in het buurthuis draait opzich wel lekker zit alleen geen jogwheel op.

Comment

Waar wil je het nou precies voor gebruiken? Als het voor in je kamer is, is shockproofheid geen must.
                    Dit is wel belangerijk, welke eisen je stelt aan je spelers, vooordat je ze uitkiest.

Comment

dap 1000 of de 800

eh ja denon heeft ook goed spul maar dan kom je alweer in de duurdere prijsklasse

Comment

geld, dat heb ik wel. Het gaat mij erom dat ik prima spul heb maar er niet capitalen aan uit ga geven, als ik het voor minder ook prima kan redden :) tis gewoon puur voor thuis draaien.
                        ik kan elke dag in de discotheek waar ik mee samenwerk draaien op 2 sl1200's en djm600 mixer, 2 cdj1000's dus dat zit wel snor :P

Comment

oke ik weet het:

2 x Numark TT 1650
                          Behringer VMX300
                          Numark CDN22mk3
                          Stanton DJ PRO 3000
                          Dap speakers/monitoren

Comment

voor een beginner-setup prima in orde :!:

Comment

Ja lijkt me ook!

Comment