Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uitgestelde Betaling (2009 betalen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een standaard Dj-set die voor vrij veel dj's prima voldoet; 2x Pioneer CDj-100 + Dateq XTC. Natuurlijk willen veel bekende dj's de 1000MKII hebben, maar voor vele is dit al een prima set. Deze apparatuur gaat lang mee, is bedrijfszeker en heeft een hoge inruilwaarde.

Succes in ieder geval.

Groeten, Remco

Comment

tis wel errug duur.. (bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/)

Dateq XTC+2x cdj100= €1547,00

Dateq XTC+2x cdj1000MKII= €3247,00

das voor mij heel wat avondjes draaien :roll:

Comment

Ja tuurlijk, deze set is bedacht met het oog op oa. verhuur. Hier kan namelijk iedereen wel mee uit de voeten en het is redelijk hufterproof. Wanneer je alleen zelf met een set draait, kun je andere apparatuur uitzoeken mocht het qua budget niet lukken.

Groeten, Remco

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
          tis wel errug duur.. (bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/)

Dateq XTC+2x cdj100= €1547,00

Dateq XTC+2x cdj1000MKII= €3247,00

das voor mij heel wat avondjes draaien :roll:
          voor mij 1 feestje, en dan houdt ik nog over ook :$

mja ach.. in de club komt goede shit:

2 technics sl 1200
          2 cdj1000mk2
          2 cdj100
          djm600 mixer

ennem over me draaitafels.. ik hoor steeds vaker dat die niet zo lekker zijn... weet iemand dan een andere goede optie waar ik 2 stuks voor onder de 400 euro heb? :$

Comment

Wanneer je het toch in een club gaat installeren en daarvoor genoeg geld hebt, kijk dan eens naar een andere mixer. Over de DJM is al veel gesproken, maar vooral geluidstechnisch is dit zeker niet de beste keus. De DJM-1000 schijnt een heel stuk verbeterd te zijn, wellicht moet je ze eens naast elkaar zetten. Anders een Dateq (vibe?) of Formula Sound/Funktion One, A&H Xone etc.

Groeten, Remco

Comment

mja ach.. ik heb beetje geinfromeerd met wat de grote namen willen..
              en jean, tiesto, dazzle, irwan, luke etc etc hebben toch allemaal het liefste een djm600 dusja :)

Comment

maar na ongeveer een jaar proffesioneel gebruik zijn die dingen alweer aan reparatie toen....

Comment

echt :(

Comment

Originally posted by Jelledd87
                    echt :(
                    dat word op veel fora gezegd...even voor de duidelijkheid: ik heb zelf geen ervaring met dit "speeltje"!

Comment

oke, nou dan ga ik gewoon nog even verder informeren :)

Comment

oke, nou dan ga ik gewoon nog even verder informeren :)
                        zeer verstandig :wink:

Comment

Misschien een US blaster 7313 ? werkt perfect!, en zeker een goede prijs kwaliteits verhouding

This website is for sale! finevideoclub.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, finevideoclub.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Comment

Werk zelf ook met zo'n soort CD-speler maar vind het jammer dat je niet kunt scratchen. Mis ik wel een beetje...

Comment

Als je wil scratchen met cd's koop dan gewoon een CDJ1000MKII!

Comment

mja ach.. ik heb beetje geinfromeerd met wat de grote namen willen..
                                en jean, tiesto, dazzle, irwan, luke etc etc hebben toch allemaal het liefste een djm600 dusja :)
                                Wie zijn dat?
                                Vast dance DJ's, ik ben het met je eens dat de Pioneer zo'n beetje industrie standaard is voor clubs, maar als je echt iets goeds wilt voor onderweg kan je beter iets stevigers nemen zoals een Rodec. En in de turntablism scene wil men ook weer andere types mixers. Met andere woorden omdat een of andere gup iets roept hoef je het nog niet na te beo-en. wat voor hun goed is hoeft niet speciaal voor anderen geschikt te zijn.

Comment

Working...
                                X