Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leveren op zaterdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leveren op zaterdag?

Beste,

ik heb een klein snel vraagje.
    Ik heb vandaag iets besteld via de webshop, en ik heb een mail gekregen dat het item verzonden is.

Ik woon in België. Wordt het item dan morgen (zaterdag) of maandag bij mij afgelevert? Ik zou dit moeten weten, zodat ik zorg dat ik morgen thuis ben..

Mvg,
    Geert

Dat ligt helemaal aan het distributiepunt van TNT. Ze claimen te kunnen leveren binnen 24 uur naar België toe, in praktijk blijkt dat het wel eens "mis gaat".

Mijn advies, hou even de TNT track en trace in de gaten morgenochtend om te zien of het pakketje al jouw kant op komt.

Note: rembours, lengte vracht wordt alleen door de weeks bezorgd.

Comment

Ok, thanks

Comment

Ik heb mijn bestelling gisteravond om 20:30 geplaats (30 minuten te laat....)
        Ik heb het zelf nodig op zaterdagavond, maar nog geen track en trace code ontvangen. Die word pas vanavond opgestuurd?

Maar goed, hoop in ieder geval dat het morgenmiddag binnekomt. Ik heb zelf ook nog geen mail ontvangen dat het verzonden is (alleen ''In behandeling'') terwijl ik wel eerder dan vandaalius het heb besteld...(en alles was op voorraad dacht ik)

Comment

Waarom toch altijd op het laatste moment...

Comment

Was alles toch op voorraad?

Comment

Originally posted by J.S. Coolen View Post
              Waarom toch altijd op het laatste moment...
              Simpel, heb nog een kabeltje nodig voor mijn klant. En aangezien het een drukke zaterdag word (3 klussen op 1 dag) kwam ik niet uit. Kabeltje stond toch nog op de lijst met spullen om nog extra aan te schaffen dus dan ook nu maar gelijk gedaan. Normaal gesproken rij ik even naar Maarssen naar mijn normale verkoper maar die hadden het niet op voorraad, toen dus maar even het internet op gedoken (kleine 30 minuten te laat ).

Beide zijn op voorraad. (Start anders nu wel even een chat via de site).

Comment

Alles wat op voorraad is en voor 8 uur besteld EN betaald is wordt in ieder geval verzonden met TNT Post. Ook in België wordt zaterdag alles uitgeleverd, met uitzondering van Rembours, zoals Citybeatz al aangaf.

Houd er wel rekening mee dat, hoewel het in 99% van de gevallen de volgende dag wordt uitgeleverd, er ook die 1% nog bestaat.

Comment

Nog even terugkomend op het bestellen.

Donderdagavond besteld, het is nu vrijdagavond en ik heb nog niks gehoord over dat mijn bestelling is verstuurd.

Net nog even nagekeken, mijn bestelde producten waren op vooraad.

Comment

Bel morgen anders even naar de helpdesk.

Comment

Is dit al opgelost Paradise? Anders wil ik er nu wel even naar kijken voor je!

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
                        Is dit al opgelost Paradise? Anders wil ik er nu wel even naar kijken voor je!
                        Het is opgelost, pakket is volgensmij ook al bezorgD (kan dus nog mooi mee).
                        Was mijn eerste bestelling bij Bax en is ook niet de laatste.
                        Bedankt voor alle hulp!

Comment

Gelukkig, heel veel plezier ermee dan!

Comment

Ik ben toch wel verbaasd over mijn levering :)
                            Het item heeft in de Track & Trace al sinds zaterdagmorgen de status "In afleverroute".

Nog steeds niets ontvangen..

Comment

Bel even naar onze helpdesk en vraag naar Matthijs. We hebben direct contact met TNT dus dan kunnen wij hun even aan hun jasje trekken.

Comment

Working...
                              X