Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leveren op zaterdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rick,

Alvast bedankt voor de info. Aangezien het om een flightcase gaat, heb ik hem niet echt super dringend nodig, ik wou het gewoon even melden, aangezien ik dit topic geopend had.

Als ik morgen nog niets ontvangen heb, zal ik even bellen.

Comment

Rick, ik ben te vroeg beginnen klagen :) het is net aangekomen!

Comment

Staat er wel bij je Track&Trace 'Chauffeur is onderweg'?

EDIT: Zie net dat hij is aangekomen;)

Comment

Kijk, dan is het toch nog vanzelf goedgekomen. ;)

Comment

Ah dus na de status "in afleverroute" komt er nog een status "chauffeur onderweg"? Niet gezien :)

Comment

Hier in het dorp brengt de tnt geen pakjes rond op maandag.. P.s veel plezier met je flightcase =')

Comment

Originally posted by Vandaalius View Post
                Ah dus na de status "in afleverroute" komt er nog een status "chauffeur onderweg"? Niet gezien :)
                Jup.

Comment

ik werk bij concurrent van tnt in België.
                  en het gebeurd wel is dat er gewoon te veel werk op mijn route zit,
                  en ik niet elke klant afgeleverd krijg die ik die dag mee heb genomen.
                  dus ben aub niet kwaad op die mens die dat komt leveren dat er vandaag al bij staat op route en dat het pas de dag er na geleverd word.

ik weet dat jullie niet kwaad zijn om die mensen maar wou maar even zeggen dat kan gebeuren. en die mensen doen echt wel hun best elke klant zo rap mogelijk te leveren.

Comment

Geachte ik heb dinsdag 21/8 avond iets besteld maar heb dit nog steeds niet ontvangen Het heeft al 2 dagen de status van "zending zit in afleverroute " en morgen is het zaterdag en zal er wss weer niet geleverd worden wegens betaalwijze Rembour dus levertijd zal min 6 dagen zijn. Iemand ervaring mee ik woon in België maar dat kan er ook niets mee te maken hebben na een halve dag was deze al in
                    depot België. Conclusie wanneer je een rembour pakje hebt wordt je pakje van de maandag de vrijdag geleverd en je pakje van de dinsdag pasde maandag er na dus slechts 2 dagen wanneer rembourdienst op pad is ????

Iemand die hier raad mee heeft want ik heb mijn bestelling morgen nodig.
                    kan ik er zelf achter rijden?
                    Last edited by Matijs V; Friday-24-08-2012, 22:08.

Comment

Het enige wat ik je hier wél over kan vertellen is dat ik het sowieso niet slim vind iets 2 dagen van te voren te bestellen als je het die dag ook nodig hebt.

Maar wat je wel kan doen is het ergens lenen/huren/etc.

Comment

Even contact opnemen met de helpdesk, wellicht kunnen zij je verder helpen.

Comment

Ik woon ook in belgië en het is niet abnormaal dat het een week duurt, dit ligt niet aan bax want bax brengt de bestelling de dag zelf nog naar de post, helaas werkt post.nl traag en blijft het daar ook meestal wat langer liggen, mijn laatste bestelling kreeg ik wel netjes de volgende dag geleverd.

Als ik iets dringend nodig heb wat zelden gebeurt dan haal ik het bij een dealer in de buurt of ik maak een daguitstapje naar goes en haal het zelf op bij bax, altijd leuk om daar even langs te gaan.

Comment

Indien er problemen zijn met de aflevering van je bestelling en je komt in de problemen te zitten (om het even grof uit te drukken), neem dan contact op met de helpdesk. Telefonisch werkt het snelste. Dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen, kunnen we PostNL er op aanspreken en indien nodig zorgen voor een passende oplossing in overleg.

Comment

Working...
                            X