Announcement

Collapse
No announcement yet.

Open dagen Bax-shop.nl!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Open dagen Bax-shop.nl!

We willen binnenkort bij Bax-shop.nl weer een open dag organiseren, om iedereen eens een kijkje te laten nemen in onze webshop, ons magazijn en om natuurlijk weer eens flink te stunten met onze prijzen.

Nu wil ik eens inventariseren bij jullie, wat zouden jullie graag willen zien op een open dag? Natuurlijk lage(re) prijzen maar dat spreekt voor zich. Hebben jullie naast dit nog meer (goede) ideeën? :idea:

De allernieuwste producten natuurlijk, die Bax kan leveren. Zowel DJ-gear als audiovisueel als software. :wink:

Comment

De opzet is om wat meer te gaan doen dan al die anderen al doen. Een interactief programma met workshops voor dj`s, producers etc. We huren er een extra gedeelte bij van de buren zodat we een behoorlijk koffie terras kunnen neerzetten en veel 2dehands en demo modellen kwijt kunnen. Wie heeft er nog meer goede ideeen?

Comment

Een bar inderdaad waar je lekker biertje kan drinken + broodje frikandel enzo. Inderdaad workshops lijkt me een goed idee (Stimuleert namelijk je verkoop).

Maar denk dat klanten vooral overal moeten kunnen kijken en alles mogen zitten waar ze maar aan willen zitten (behalve aan JOchanan zn vriendin natuurlijk ;) )

Comment

behalve aan JOchanan zn vriendin natuurlijk )
          Alles is te koop!! Nee zonder gekheid willen we er twee (vrijdag en zaterdag) interactieve dagen van maken vol met nieuwe producten en leuke items.

Heeft er iemand nog ideeen voor een echte publiekstrekker?

Comment

Tja, 't is dat je het niet 's avonds houdt, anders had je een Skyrose voor de deur kunnen zetten :D

Comment

Als er iets gratis is dan komen mensen altijd. Neem dan geen gratis producten, maar denk bijvoorbeeld aan djschool zuid-holland die een mini cursus djen geeft. Het is maar een ideetje 8)

Comment

Een workshop op het gebied van produceren is zeker niet verkeerd!

Comment

klinkt leuk
                  ik zal eens kijken of ik ook eens langs zou kunnen komen
                  wil natuurlijk de bax-shop wel eens zien!

Comment

ik zou ook van elk een setje neer zetten dus:

1 pioneer set met cdj 400 en mk3
                    1 dennon set met HP 55000 en nog een andere

zoiets zou ik proberen en dan alleen van 1 merk
                    en miss is een openpodium ook wel leuk om te doen
                    dat bijv paar mensen op koffie terras 1x 5/10 min kunnen draaien ofzo
                    en eventueel kun je er nog prijsje aan doen bijv 5% korting ofzo bij hun aankoop

Comment

Te veel om op te nemen

- er worden diverse hoofdtelefoons, microfoons en mixers weggegeven
                      - workshop live sound + microfoons
                      - workshop produceren
                      - workshop verlichting dmx
                      - demo`s nieuwste Messe produkten
                      - scratch demo`s
                      - BPM, CUE en Jukebox demo`s
                      - etc etc.
                      - gratis muziekcomputers bij afsluiten van 1 jaar muziekabonnement

etc etc. Hou je brievenbus in de gaten!!

Comment

Dit bericht is nog even *onder voorbehoud*, maar waarschijnlijk is de Pioneer MEP 7000 te zien bij de open dagen van Bax!

Comment

De lijst met weg te geven producten is nogeens aanzienlijk uitgebreid door de ultieme vrijgevigheid van de merken JB systems, Reloop en UDG. Er worden zon twintig CD mappen weg gegeven, een aantal JB cd spelers, diverse reloop mixers etc.

Het wordt een gigantisch spectakel wat je niet mag missen. Nodig al je DJ, Produceer en live sound vrienden uit!

Comment

Ik ga zeker proberen langs te komen dit klinkt erg goed! Worden deze spullen verloot of gaat er een wedstrijd bij vooraf?

Comment

Nee hoor. Er zal deels worden verloot en deels gewoon weggegeven! Gisteren is tevens bevestigd dat er demo`s gegeven gaan worden van de Pioneer MEP 7000, SVM 1000, DVJ 1000 en de CDJ 400.

Comment

Working...
                              X