Announcement

Collapse
No announcement yet.

Open dagen Bax-shop.nl!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

zie hier het bax-shop spotje

Comment

• Terugkomend op het spotje. Ik vind het een beetje raar dat het logo verschillende kleuren krijgt.

Voor de rest komt er voor een opendag wel een hele stevige line up.

Comment

• Wegens planswijzigingen zal ik toch 's middags komen. ;) Direct maar eens kijken naar het dB Technologies Compact systeem...

Comment

• Ik zou ook wel willen komen maar weet niet of mn vader me wil rijden.
          Het is namelijk 100 km vanaf Barendrecht naar Goes.
          als ik kom heb ik een groen/gele t-shirt aan met een koptelefoon erop :P

Comment

• Originally posted by Rick View Post
            Wegens planswijzigingen zal ik toch 's middags komen. ;) Direct maar eens kijken naar het dB Technologies Compact systeem...
            Wat doen we met de forummeeting?

Comment

• Ik zit ook op ongeveer 120km ... maar dat hebben we der wel voor over om es langs te komen :)
              Kan ik meteen m'n nieuwe denontjes opladen :D *kwijl*

Comment

• Denon op batterijen? Heb ik iets gemist? :D

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                  Denon op batterijen? Heb ik iets gemist? :D
                  jah das om de plaat te laten draaien :p

Jammer dat de X1700 nog niet beschikbaar is ... Dat was iets wat ik wel es in demo had willen zien (en met die korting van de open-dag zou ie misschien net iets betaalbaarder zijn :D)

Comment

• Misschien kun je hem wel "pre-orderen" op de opendag tegen 7,5 procent korting ;)

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                      Wat doen we met de forummeeting?
                      Uh, goeie vraag. ;)
                      Nouja, Robert stelde voor het 's middags te doen en ik denk dat hij ook een hele middag rondloopt. Ik wil het wel aan hem overlaten, als hij het wil bijhouden. ;)

Comment

• Nou waarschijnlijk kom ik ook in de middag even richting goes!
                        Van de week even kijken wat ik allemaal nog nodig heb ;)

Comment

• Ik moet helaas definitief afhaken, we vieren mijn verjaardag op de zaterdag

Comment

• Vorig jaar was ik erbij, dit jaar niet. Deze open dag wordt beter dan die van vorig jaar, helaas moet ik werken.

Comment

• Door wat verandering in de planning met de klussen heb ik het zo geregeld dat ik wel kan komen! Zou ook in de middag zijn. Forummeeting?

Comment

Working...
                              X