Announcement

Collapse
No announcement yet.

Open dagen Bax-shop.nl!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en is er al een datum bekend

Comment

Jawel, maar dat blijft nog heel even geheim. Volgende week treden we daarmee naar buiten. Waarom kan je wellicht wel raden. Dus nog even geduld.

Comment

als dat met die tent doorgaat hebben wij misschien nog wel wat leuke dingen om de boel op te vrolijken. Eventueel kunnen we ook wel een djsetje uit lenen of wat lampjes, bel me anders eens dan kunnen we kijken of je iets nodig hebt.

Comment

als dat met die tent doorgaat hebben wij misschien nog wel wat leuke dingen om de boel op te vrolijken. Eventueel kunnen we ook wel een djsetje uit lenen of wat lampjes, bel me anders eens dan kunnen we kijken of je iets nodig hebt.
          Ik bel je van de week even voor wat dingetjes. Bedankt alvast voor het meedenken.

Comment

Waarom krijg ik dan in de neuwsbrief(week4) de data 28/29 maart?

Comment

Klopt als een bus! Er is nog iemand die de nieuwsbrieven leest (-;. Er was eerst wat twijfel om het eind februari te doen, maar vorige week is de knoop doorgehakt. Schrijf dus in je agenda 28 en 29 maart.

P.s. hou je brievenbus begin maart in de gaten.

Comment

En of ik ze lees, mooie aanbiedingen wil ik nooit missen. :P

Comment

Originally posted by roderickk
                  die nieuwsbrief heb ik dan nooit mogen ontvangen, of zijn medewerkers uitgesloten van ontvangst tegenwoordig :P

Comment

ik heb hem ook niet gekregen

Comment

We versturen om de zaterdag (dus 1 x per 2 weken) een nieuws c.q. aanbiedingen mailing. In deze mailing stond helemaal onderaan dat je deze data alvast moest reserveren.

Wanneer je deze mailings sowieso niet krijgt dan moet je je even inschrijven op de Bax-shop.nl aanbiedingen nieuwsbrief.

SuperMatt zegt: Heb even je link aangepast Jochanan, linken naar de Arbo unie laat ik niet toe ;)

Comment

normaal krijg ik hem wel, maar nu niet

Comment

SuperMatt zegt: Heb even je link aangepast Jochanan, linken naar de Arbo unie laat ik niet toe
                          Foutje, ik was inderdaad met wat partijen aan het onderhandelen over een arbo contract. Mannen kunnen ook geen twee dingen tegelijkertijd, dat blijkt wel weer.

normaal krijg ik hem wel, maar nu niet
                          Opmerkelijk, hou je mailbox a.s. zaterdag weer in de gaten en laat ons weten wanneer je wederom geen mail van ons hebt ontvangen.

Comment

Volgens mij moest er vorige week zaterdag weer een mailing komen of heb ik het nou verkeerd?

Comment

klopt, maar het is erg stil daar in Goes

Comment

Zeg dat wel ja. Ik heb al een lange tijd geen bericht meer gezien van jochanan of andere bax medewerker...

Comment

Working...
                                X