Announcement

Collapse
No announcement yet.

Open dagen Bax-shop.nl!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ga ze morgen wel eens bellen en wakker maken

Comment

Goeiemorgen!!! We leven nog hier in Goes hoor, hebben alleen wat crisis gehad met o.a. internetproblemen, een grote order voor aankomende Trance Energy, aannemen van nieuw personeel etc. Hoe het met de nieuwsbrief zit kan ik je niet zeggen, wellicht dat Jochanan hier een antwoord op heeft?

Voor de rest zijn we ook erg druk met de Open Dagen, het samenstellen van mooie acties en aanbiedingen, het regelen van producers, DJ's en MC's, het opzetten van een terras met hapjes en drankjes, noem allemaal maar op.

Kortom, om een lang verhaal kort te maken: We leven nog hoor! :P :P

Comment

Oke mooi dat jullie nog leven :D
        Is er al meer bekend over de definitieve datum's want de een zegt de 28e en 29e (donderdag en vrijdag) en de ander zegt vrijdag en zaterdag want het is een beetje jammer als we voor niks naar goes toe rijden met de auto (is geen bevestiging dat we komen natuurlijk, we kijken nog wel :wink: ).

Comment

Dat snap ik :) De definitieve datums zijn geworden:

Vrijdag 28 en zaterdag 29 maart!

En zoals ze dat zo mooi zeggen: Be There Or Be Square!

Comment

Originally posted by ooto-drive-in
            de een zegt de 28e en 29e (donderdag en vrijdag) en de ander zegt vrijdag en zaterdag
            En pas op he, we hebben het hier wel over maart 2008! Dus wel vrijdag en zaterdag.

Comment

Ik weet nog niet of ik kan komen.

Misschien even heel kort, ik heb namelijk 4 klussen die week.

Allemaal theater voorstellingen met scholen icm workshops

Comment

Originally posted by SuperMatt
                En pas op he, we hebben het hier wel over maart 2008! Dus wel vrijdag en zaterdag.
                Dom van me, stond ik bijna een maand te vroeg voor de deur :oops: ...

Comment

Hmmm 28 maart ben ik jarig :P
                  Als ik tijd heb, kom ik zeker even langs, maar dat hangt er dus vanaf als er wel of geen visite is :)
                  Ik heb de afgelopen 3 weken trouwens geen nieuwsbrieven meer ontvangen...

Comment

Originally posted by Edwin
                    Hmmm 28 maart ben ik jarig :P
                    Als ik tijd heb, kom ik zeker even langs, maar dat hangt er dus vanaf als er wel of geen visite is :)
                    Ik heb de afgelopen 3 weken trouwens geen nieuwsbrieven meer ontvangen...
                    Bij ons krijg je gratis heel veel toffe visite en wellicht kadootjes ;)

Comment

Volgens mij zijn de heren van Bax wakker geschrokken want ik heb vanmiddag een mailing gehad :D .

Comment

Originally posted by ooto-drive-in
                        Volgens mij zijn de heren van Bax wakker geschrokken want ik heb vanmiddag een mailing gehad :D .
                        Och je moest eens weten wat je allemaal nog van ons kan en gaat krijgen :twisted:

Comment

Het lijkt mij wel tof om te komen, alleen is er ook een soort van programma?
                          Bijv. wanneer wordt er een 'workshop/demo' gegeven voor producing?

Comment

Originally posted by B_K
                            Het lijkt mij wel tof om te komen, alleen is er ook een soort van programma?
                            Bijv. wanneer wordt er een 'workshop/demo' gegeven voor producing?
                            @ B_K: Binnenkort (ik weet nog niet precies wanneer) zetten we een schitterend magazine online, waarin het gehele programma staat weergegeven, evenals nog wat extra informatie + natuurlijk de allerscherpste koopjes, aanbiedingen en kortingen.

Zodra de PDF online staat zal ik dit hier even vermelden, maar je bent natuurlijk van harte welkom!

Comment

Het heeft even geduurd, maar de folder voor de opendagen 2008 staat online. Kan je dus niet wachten tot dat deze in de bus valt? Bekijk deze dan nu online!!

Let op aangezien het vrij grote bestanden zijn dient de folder eerst even in te laden!

Comment

Folder is in de mailbox beland, heb even gekeken.
                                Toch heb ik enkele opmerkingen.
                                Ik vind het concept heel leuk, echter, het is niet zo praktisch uitgevoerd.
                                Als ik een overzicht van de pagina's wil, ziet het er heel blokkerig uit.
                                Wanneer ik een stukje tekst wil lezen, moet ik helemaal inzoomen, en met m'n muisknop de pagina slepen om een ander stukje pagina te kijken. Vind ik persoonlijk redelijk irritant. ;)
                                Ook zie ik bovenin een knop 'Geluid uit', maar ik hoor sowieso al geen geluid?

Hopelijk kunnen jullie hiermee aan de slag. :mrgreen:

Comment

Working...
                                X