Zijn er al mensen geweest en wat vonden ze ervan? Is het de moeite waard dat ik morgen langskom :D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Open dagen Bax-shop.nl!
Collapse
X
-
Vandaag geweest. 3 uur heen en 3 uur terug.
Maar het was zeer de moeite !
Nog mooi rustig op de vrijdag, ik had een mooi tijdstip uitgekozen om te komen. Zaterdag zal het wel ramdruk zijn.
Leuke demo's ook. Soms draaide er wel 6 dingen door elkaar dus dat was ff aanpassen.
Jammer van de regen op de terugweg.
Comment
-
Ik ben net terug na 140km heen en 140km terug rijden. :lol:
We hebben een hele tijd staan praten bij iDJ2 en voor de rest een beetje met de andere apparatuur staan spelen.
Het was goed geregeld en volgens mij hebben de mannen van bax flink wat omzet gemaakt aan de rij te zijn die bij de kassa stond. :D
Bij de volgende opendag kom ik weer kijken, toch pap? :lol: (hij vondt het een klere eind rijden over die tweebaanswegen :D )
Comment
-
Ik kwam uit Den Haag was toch ook nog een eind rijden.
Overigens kwam ik daar aanzetten met een gloednieuwe spiegelreflex camera. Je ziet een paar mooie lasers en dat leent zich natuurlijk voor een foto.
foto
Ik had nog een vraagje voor het bax personeel onder ons: Hoeveel mW was de middelste laser?
SuperMatt zegt: 250 mW, klik hier voor meer info
Comment
-
Originally posted by roderickkIk kwam uit Den Haag was toch ook nog een eind rijden.
Overigens kwam ik daar aanzetten met een gloednieuwe spiegelreflex camera. Je ziet een paar mooie lasers en dat leent zich natuurlijk voor een foto.
foto
Ik had nog een vraagje voor het bax personeel onder ons: Hoeveel mW was de middelste laser?
Comment
-
Ik ben zaterdag geweest en was ook mijn eerste keer dat ik eens kennismaakte met de Bax Shop.
1e indruk:
-netjes
-niet te drukke winkel waar je overladen wordt met aanbiedingen
Overzicht:
-Demo-ruimtes goed aangegeven (alleen dat je door het magazijn naar achteren moest had misschien voor de volgende keer beter afgezet mogen worden, ivm diefstal lijkt me? Je kon zo in alle facturen van diverse klanten kijken, dit lijkt me niet echt een privacy behoud?) Misschien een tip om dit bij te werken voor volgende keer.
-Goede opstelling in de demo-ruimtes, lekker ruim en goed ingerichte stands!
Ik vond het al met al een geslaagde dag.
Diverse demo's, duidelijke uitleg en demonstraties bij diverse producten, zelf wat klooien met apparatuur (altijd leuk!), en natuurlijk kaas met worst :D
Toppie jongens!!! denk dat jullie zelf ook niets te klagen mogen hebben zo :wink:
Comment
-
Beste heren en dames (als die er zijn),
even een snelle eerste reactie van mijn kant. Vrijdag en zaterdag (tot kwart voor 2) aanwezig geweest, en hoewel mijn productinhoudelijke kennis nog steeds niet helemaal optimaal is toch een hoop leuke en interessante gesprekken gevoerd.
Ik wil jullie dan ook allemaal hartelijk danken dat jullie gekomen zijn, ook al is het voor veel van jullie een eind rijden. Het is inderdaad een succes geworden, iets wat wij vooral aan trouwe klanten zoals jullie te danken hebben.
Nogmaals bedankt, en volgend jaar zeker weer een dergelijk evenement!
Comment
-
Nu een paar dagen later en alle troep is opgeruimd kunnen we terugkijken op een paar mooie open dagen. Uiteraard zijn er weer wat verbeter punten gevonden voor een volgend jaar, maar dat zal je altijd blijven houden. Er rest mij nog wel 1 vraag aan onze actieve belgische forumbezoekers die ook klant zijn bij Bax-shop.nl. Hebben jullie op tijd de actie folder ontvangen?
Nogmaals bedankt voor jullie komst en graag weer tot snel!!
Comment
Comment