Announcement

Collapse
No announcement yet.

Open dagen Bax-shop.nl!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ook alleen per mail :wink:

Comment

Ik heb hem gewoon netjes in het folie van de postbode gehad.

Comment

Bax Open Dag 30 Mei 2009

ik las dat er dit jaar weer een open dag is op 30 Mei. Is er al wat meer info bekent?

Ik ben benieuwd.

Comment

Dat klopt, zaterdag 30 mei is onze 2de opendag van 08.00 tot ????

Het wordt echt HEEL erg leuk/gezellig/leerzaam, we kunnen er nog niet heel veel over verklappen maar we komen echt met iets heel leuks :)

Zet hem dus alvast in je agenda! Binnenkort krijgt iedereen een mooie folder in de brievenbus met alle informatie erop!

p.s. zorg ervoor dat je die avond geen boeking hebt ;)

Comment

Wij zijn er dit jaar niet bij. De drive-in shows gaan toch voor de open dag van bax. Ik ben wel benieuwd met wat voor iets leuks jullie komen.

Comment

Originally posted by Robert View Post
              Dat klopt, zaterdag 30 mei is onze 2de opendag van 08.00 tot ????

Het wordt echt HEEL erg leuk/gezellig/leerzaam, we kunnen er nog niet heel veel over verklappen maar we komen echt met iets heel leuks :)

Zet hem dus alvast in je agenda! Binnenkort krijgt iedereen een mooie folder in de brievenbus met alle informatie erop!

p.s. zorg ervoor dat je die avond geen boeking hebt ;)
              Hij staat in de agenda geprikt, maar klanten gaan altijd voor :P

Comment

Nou boys & girls,

het programma is zo goed als rond! Ik ga er alleen nog niets over verklappen maar het wordt echt spectaculair ;)

laat even weten of je komt en hoelaat? Misschien kunnen we ff een forummeeting organiseren :D
                Last edited by Robert; Thursday-23-04-2009, 09:55.

Comment

De schrijver van dit bericht is aanwezig.

Comment

Ik zal waarschijnlijk wel even in de middag komen, tenzij er een boeking op mijn pad komt. ;) Forummeeting lijkt me inderdaad best leuk. Mochten er nog mensen uit Zeeuws-Vlaanderen transportproblemen hebben, heb nog plek voor 4 man in m'n auto dus kan eventueel langs Terneuzen rijden, het busstation bij de Westerscheldetunnel.

Comment

Heb nog geen concrete tijd waarop ik er ben helaas, aangezien ik het gehele pinksterweekend wel in Veere verblijf. Die avond ervoor zal het waarschijnlijk erm... laat worden, en met hoofdpijn en slaapdronken kop die 30 km op m'n scooter rijden... nou ja ik zie wel :)

Comment

Ik moet tot 4 uur werken, misschien dat ik daarna nog even langs kom, ligt er een beetje aan tot hoelaat de open dag doorgaat

Comment

Opendag duurde toch van 8 tot 8, genoeg tijd om langs te wippen.

Comment

yesssss! 08.00 tot 20.00 en misschien zelfs nog wel iets later :)

Comment

Dan is de kans redelijk aanwezig dat ik ook nog even langs kom :)

Comment

Ik ben zeker aanwezig, van 8 tot 6 om precies te zijn:) Voor minder doe ik het niet hoor!

Comment

Working...
                                X