Announcement

Collapse
No announcement yet.

Open dagen Bax-shop.nl!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoebedoel je met 40% korting?
    En zou heel toevallig zijn als je ook vanuit rotterdam zou hebben :)

Comment

• ik woon zelf in barendrecht, kaartje staat voor 40% korting op 1 enkele of een retourreis maakt dus niet uit waarvandaan of waarnaartoe

met dit kaartje mag je dus op jou kaartje (wat je op het station koopt) 40% korting afhalen op vertoon van het 40% kortingskaartje (die moet je dus afstempelen)
      :-)

Comment

• Bedankt voor het aanbod.
        Maar stom genoeg hen ik echt niet eens 17 euro...
        Ik zal het helaas dus moeten missen.

Comment

• Komt er na afloop ergens op het forum ook nog een foto-pagina van deze open dag?
          ben dan toch wel erg benieuwd hoe het was :)

Comment

• Hoorde dat Roderickk zijn camera ging meenemen, dikke kans dat hij zijn foto's hier wel neerplant. ;) En verder zal er nog wel een fotograaf rondlopen in opdracht van Bax-shop, altijd goed om reclame mee te maken voor de open dag van volgend jaar. :D

Comment

• Klopt! foto's komen natuurlijk op het forum:D

Comment

• En wie heeft de trip gewonnen?

Comment

• Is het al bekend?

Comment

• Ik ben 's morgens geweest. De heren van Bax waren nog druk bezig met het plaatsen van prijzen op diverse artikelen.
                    Zag er allemaal indrukwekkend uit, er is serieus aandacht aan besteed dit jaar!
                    Wat me wel opviel, was dat er voor licht en de diverse sturingen daarvoor bijna niets stond. En aangezien ik daar voor kwam was dat jammer....
                    Ik heb 1 stand gezien met entec dongle's, en verder denk ik niet dat er voor dmx iets stond.
                    Helaas had ik geen tijd om te blijven voor de uitleg over het dmx gebeuren wat voor 's middags gepland stond.
                    Er hing wel leuk licht aan de truss in de tent, maar daar hield het mee op.
                    Maar als je een setje zocht om te draaien, dan was het perfect. Van cd spelers tot een komplete PA!
                    Jammer dat het éne artikeltje wat ik mee wilde nemen om 09:30 al niet meer voorradig was. En dat terwijl het als speciale aanbieding in het krantje stond! Dat is dan weer jammer....

Buiten die dingen een vet compliment aan de mannen van Bax, het zag er super uit.Ik weet wat het is om iets te organiseren!!Het zal 's middags/'s avonds wel lekker gezellig en druk zijn geweest.
                    Ben benieuwd naar de reakties.

Comment

• Om te beginnen wil ik mijn complimenten uitbrengen aan de Bax en de medewerkers die er serieus veel tijd en moeite in hebben gestoken. De foto's die waarschijnlijk binnenkort worden gepost zullen voor zich spreken, een groot spektakel.

Ik ben er van 14.00 uur tot een uurtje of 16.30 uur geweest. Van de forum meeting was uit eindelijk niet veel gekomen, maar gelukkig heb ik nog een aantal mensen tegen het lijf gelopen.

Verder was het een gezellige dag met véél DJ en producer spullen en een leuke dame in de ijskar ;)

Comment

• Ja, ook ik kwam 's middags even kijken en een paar mensen tegengekomen. ;) Voornamelijk buiten gestaan (heerlijk weer!) en nog even een rondje gelopen over het terrein. Samen met Citybeatz (Patrick) nog even staan kijken bij de EKS Otus en er even mee staan prutsen. :D Ik blijf het een beetje een vreemd ding vinden.
                        Verder stonden we nog te kijken naar een Stanton DJ-controller, waar we geeneens een aansluiting op zagen zitten. :P
                        De Dateq LPM 7.4 hebben we ook nog even gezien, die binnenkort uitkomt. Voelde degelijk aan, maarja, dat is ook best logisch. ;)
                        Ook nog even staan kijken bij een heel raar uitziend Cerwin Vega setje. Zag er nogal apart uit, maar deed me direct denken aan de JB Systems TSX-reeks, door de rode rand op de woofer. Verder ook een heel apart speakerrooster. De dB en RCF setjes die er naast stonden zagen er toch beter uit. :D

Ook nog een hele discussie gevoerd met Patrick over de JB Systems DJ LED-bar (oftewel, die balk met platte LED-spots). In vol licht kwam er toch best veel licht vanaf. Van Martijn (toch Patrick?) hoorden we dat hij de avond voorafgaand aan de open dag het ding had opgesteld en aangezet. Een meter of 20 verder hadden ze er nog licht van. Vind ik best knap opzich. ;)

Oh, en er stond ook nog ergens een producer-mixer o.i.d. met gemotoriseerde faders. :D Welke dan ook in demo-modus omhoog en omlaag gingen. :D Ziet er heel vet uit.

Verder nog wel wat leuke speeltjes gezien, maar niks meer gekocht. Het was wel goed te merken dat er flink was uitgepakt, Bax medewerkers liepen redelijk in de stress heen en weer en volgens mij hebben ze een omzet gedraaid van hier tot Tokio. ;) Was wel netjes georganiseerd, het was lekker druk en ik hoop dat het volgend jaar weer zo'n spektakel wordt. En Patrick, daarom gingen we toch een ijsje halen? :D

Comment

• Zo, deze jongen is net wakker na een hectisch weekje ;)

Vrijdag hebben we het hele festival terrein opgebouwd (ik denk dat je dat wel zo mag noemen?) en zaterdagmorgen zijn we vroeg begonnen om de puntjes op de I te zetten. Het werd erg vroeg druk en de winkel stond constant helemaal vol, we hebben niet iedereen naar volle tevredenheid kunnen helpen ben ik van mening aangezien we wel onderbemand waren qua verkopers.

Het was erg gezellig en het weer zat goed mee. We hebben echt ont-zet-tend veel verkocht, daardoor waren sommige producten uit de folder al razendsnel uitverkocht. Het was voor ons de eerste keer dat we iets zo groot hebben aangepakt maar ik vind toch dat we er een hele leuke en gevarieerde dag van hebben gemaakt :)

Comment

• Robert, wannneer wordt die winnende track gereleased?

Comment

• Ik zou ook mijn bevindingen even geven.

Allereerst was het vele malen groter dan vorig jaar. Wat een bedrijf zij jullie geworden zeg! Een gigantische tent was voor het bedrijfspand geplaatst waar alle stands in opgebouwd waren met vele product presentaties. Ik heb oa de man van Cortex gesproken en die heeft mij prima geholpen met wat probleempjes! Er stonden enkele speakerstands gebouwt en wat mij opviel was dat het merk Cerwin Vega ertussen zat. Zijn jullie daar nu ook dealer van? Lijkt mij niet een geweldige keus, maar wie ben ik om dat te zeggen. De meeste speakersets waren van het grotere volume en ik heb bijna geen enkele geïntresseerde gezien. Hebben er mensen nog een grote speakerset afgehaald? In het midden van de tent stonden veelal producten tegen dumpprijzen, maar als je er iets over wilde weten kon je echt geen personeel vinden in de tent.

Dan nog over het algemeen vond ik het allemaal slecht aangegeven (op de prijzen na;)). Ik had enkele retourproducten en een reservering, zodra die woorden vielen kon het meeste personeel niet helpen. Ik kwam pas een uur later erachter dat ik beter na het kantoortje ernaast moest gaan. Dit hadden jullie beter met koeienletters aan kunnen geven.

Toen eindelijk iemand van het personeel mij wilde helpen werd ik daarin tegen wel erg fijn geholpen. Bedankt hiervoor Matthijs!

Kortom een dag waar ik veel aan heb gehad met als nadeel flink wat irritatie van een personeel te kort.

Comment

• Zijn er al ergens winnaars bekend?

Comment

Working...
                                X