Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grootte van pakket

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij mij werd het gewoon bij de buren bezorgd en er lag een briefje in de brievenbus. Ik weet trouwens niet of mijn buurvrouw voor ontvangst getekend heeft...

Bij mij werd het de laatste keer trouwens niet bezorgd door TNT maar door Eddy de Rijk pakketservice.

Comment

Hier ook altijd door Eddy de Rijk, deze doet altijd hier in de omgeving Rick.
      Eddy de Rijk rijdt voor TNT post ;)

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
        Het gaat er mij gewoon om of het niet in een envalop verstuurd kan worden.
        Nu gaat het dit keer om een lampje, maar stel dat het een rca kabeltje van 0,50 cm is.
        Dan moet je heel de dag thuisblijven terwijl het ook in de brievenbus had kunnen liggen?
        Ja, omdat zoals eerder aangegeven is alles ondertekend dient te worden voor ontvangst.

Comment

TNT bezorgt hier altijd perfect.
          Mocht er niemand thuis zijn, dan schrijft die aardige chauffeur zijn mobiel nummer op het blaadje, ik bel, chauffeur komt 's avonds nog een keertje terug als wel iemand thuis is.
          Ik hoorde dat de chauffeurs extra geld krijgen als ze tijdens een ronde álle pakketjes bezorgen, maarja, wat maakt het uit. Hij blij, ik blij :D

Comment

Ik vind die enorme dozen eigenlijk wel leuk! al mijn buren verbasen zich elke keer weer!

Comment

Wij hadden een TNT bezorger, en die deed eigenlijk alles wat niet mocht. Zelfde verhaal als mijn verjaardags cadeau, van de 400 à 500 euro. Hij was bij iemand afgeleverd maar wie? Wij bellen met bax, en 2 dagen later, is het uiteindelijk goedgekomen, en het pakketje net op tijd voor mijn verjaardag. De chauffeur is gelukkig ontslagen, want hij deed dit bij véél meer mensen, en kwam dan met een smoesje.

@ Partysounddrivein,

Een keer kreeg ik 19 dozen (waren allemaal redelijk groot), en wij waren op vakantie.. Dus de buren moesten alles in de garage bij ons neer zetten, en het paste net.. Heel de garage vol, en alle buren waren steeds aan het kijken; nog een doos? Blijft leuk,,

Comment

Wij hebben postbode ''snel'' of dat ik de naam die wij hebben gegeven.
                Wij hebben een oprid waar 3 auto's op kunnen. meestal staat er 1 en zet hij even ze auto er op. Doet hij een stukje van de wijk en rijdt hij weer verder. Ow pas laden ze elkaar even over met een andere snelle postbode even voor onze oprit. Af en toe vind ik het wel gek maarja :)

Comment

Working...
                X