Ik heb vandaag dingen bestelt die op vooraad waren rond 16:00 maar nu nog steeds geen bericht dat hij verzonden is.. Hoe kan dit?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volgende dag in huis
Collapse
X
-
Voor welke betaalmethode heb je gekozen, als ik vragen mag? Als je vooruit per bank, creditcard of lease hebt gekozen, is de kans groot dat daar het probleem ligt, aangezien het bij die methoden enige tijd kan duren voordat het bedrag op de rekening staat.
Het is jammer dat ik je bericht nu pas zie, anders had ik even in het systeem kunnen kijken of de producten op jouw naam gereserveerd stonden. Wel kan ik zien of je betaling al is ontvangen, als je je ordernummer in een PM zet ;) .
Als je wel zeker weet dat je betaling voor acht uur binnen is gekomen, is het inderdaad mogelijk wat Rick zegt. Kan ik in principe ook wel vandaag nakijken of dat gebeurt is als je dat echt wilt, maar kan er verder niet niet veel aan doen vanuit huis. Als je betaling binnen is kun je dan het beste naar de shop bellen, aangezien ik er zaterdag pas weer ben.
Comment
-
Originally posted by Dj-Walter View Posthij is wel opgestuurt maar geen e-mail ontvangen. Toch klopt het e-mail adres. Ik heb net even een belletje gedaan.Originally posted by Paradise View PostZelfde probleem ook eens gehad, wel opgestuurd maar geen melding.
Zal als ik weer op de zaak ben even kijken of dit een bekend probleem is, of wellicht dat Edwin dit topic ondertussen al wel ziet ;)
Comment
-
Ja, maar dat geldt alleen als de producten op voorraad zijn. Staan ze op 'snel leverbaar' dan is het wel op voorraad bij de leverancier maar niet bij ons en is het binnen een weekje bij je in huis, staat het geheel op 'in bestelling', dan heeft ook de leverancier het niet op voorraad en moet hij wachten op een levering.
Als de wachttijd lang duurt word je vanzelf geïnformeerd over de verwachte leverdatums.
Comment
Comment