Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prodjuser past zijn flightcases ongevraagd en ongemeld aan.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DJInsidious
    Dus als ik je goed begrijp heb je SHOUTcast als server op je eigen PC, en 'draai' je met SAM2 Broadcaster? Als ik zo vrij mag zijn, heb je voor SAM2 Broadcaster betaald, of heb je stiekem ergens een crackje, keymakertje of serialtje weggegapt?

Ik blijf lastig zijn, heb je de MYSQL database ook geinstalleerd?

Ben ook van plan het te gaan gebruiken, wil daarom net als Wessel graag wat zaken helder hebben.

Alvast muchos gratias! Gr. Marco.
    Nog even antwoord hierop geven :)

Ik heb het programma niet zelf gekocht, ik doe het alleen voor de lol 1 keer per maand o.i.d. dus ik heb het programma geleend van een vriend van me. Ik weet niet of dat een originele is, want hij heeft hem geïnstalleerd en niet ik zelf.
    Die MYSQL database heb ik wel, alleen heb ik geen flauw idee hoe dat werkt. Over de band breedte: ik heb 1 tot 3 luisteraars (mensen die ik ken) en stream met iets van 24kbps (of iets hoger), dus dat is geen probleem.

Comment

Hello people,

Het is me na een hoop getier toch uiteindelijk gelukt een radio streaming op te zetten. Heb een combinatie gebruikt van SAM Broadcaster en Shoucast. Bij mij is het tevens gelukt na een installatie van een apache server op m'n eigen PC die dan ook nog eens MySQL ondersteunt.

Is het voor mensen nog zinvol als ik een soort van tutorial maak? Het zal dan wel een tijdje gaan duren, want heb het ogenblik ook druk met school, maar de mogelijkheid bestaat.

Ik hoor het wel.

Gr, Marco.

Comment

Shoutcast

Woohoo nice gice ja denk? www.shoutcast.com

Comment

check ff www.streamgate110.nl/djforum niet op aanmelden maar gewoon kijken... zij zetten ook net zo'n ding op.

Comment

Is nog steeds beschikbaar!

Comment

Inmiddels hebben wessel en ik het idee voor een internet radio al weer een tijdje opzij gezet...

Er komt heel veel bij kijken om het GOED te doen! :wink:

Comment

Ja... En me pa's baan...

Mag niet streamen omdat we een verbinding van de zaak hebben...

Comment

als je wel een radio zou willen hebben en je had dr de programma's voor en het zou ook nog lukken... dan moet je nog steeds naar sgool tog??? dan zet je gewoon je bibliotheek aan ofso?? aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant ik denk dat t veel van je mb's gaat kosten als je hem heel de tijd open laat staan op internet.. of doe je dan gewoon dat als je thuis bent dan zet je hem aan en blijf je erachter... of vaste tijden ofzoo??

Comment

Prodjuser past zijn flightcases ongevraagd en ongemeld aan.

Van de week heb ik 2 flightcases gekocht van Prodjuser. En wat blijkt de heren hebben besloten om van rackprofiel over te stappen naar glijprofiel.
                    En de rackmoeren die men eerst leverde passen daar dus niet op!!!

Misschien is het voor de heren van bax om hier even aandacht aan te besteden.

Persoonlijk vind ik het glijprofiel een grote achteruitgang. Vooral door het tekort aan rackmoeren die men erbij levert (20 voor een flichtcase die 8 HE is!)

Comment

Ik pas mijn bericht een beetje aan, met gepast geweld krijg je de andere rackmoeren er ook in. Schroeven gaat wat moeilijker maar lukt wel.

Het is niet ideaal maar het werkt. wel in de ingang van het glijprofiel vervelend hij zit net verkeerd.

Ik moet toegeven dat de service bij prodjuser wel erg goed is. Vandaag gemailed met een klacht en nu al een reactie en een goede aanbieding om het probleem op te lossen.

Comment

Haha, het was mij nog niet eens opgevallen. Ik zal eens een doos opentrekken. Ik ben toch wel benieuwd geraakt naar de geboden oplossing? Of komt deze van ons vandaan?

Comment

de oplossing komt bij Prodjuser zelf vandaan ik krijg voldoende rackmoeren voor mijn kisten. ben wel erg benieuwd naar de nieuwe kisten. OF er dan meer bij zitten.

Beste Jasper,

Op verzoek van heel veel gebruikers zijn wij overgestapt van gestanst profiel naar glijprofiel.
                          Ik geef je gelijk dat het wel lullig is dat er maar 20 rackmoeren bij een 8 he flightcase zitten.
                          Meel maar even wat je nog nodig hebt, dan gaan we dat voor je regelen.

Groetjes,

Henk Boonstra,
                          Interstate Audio bv.

Comment

Kijk is aan. Super opgelost dacht ik zo. Henk is inderdaad een hele schappelijke man van een zeer schappelijk bedrijf.

Nu inderdaad even afwachten of bij de volgende productie er meer moertjes bij zitten.

Comment

nou verlopig is het nog steeds huilen en de reserve schroeven zijn nooit opgestuurd. Ondanks meerdere mailtjes.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
                                de oplossing komt bij Prodjuser zelf vandaan ik krijg voldoende rackmoeren voor mijn kisten. ben wel erg benieuwd naar de nieuwe kisten. OF er dan meer bij zitten.

Beste Jasper,

Op verzoek van heel veel gebruikers zijn wij overgestapt van gestanst profiel naar glijprofiel.
                                Ik geef je gelijk dat het wel lullig is dat er maar 20 rackmoeren bij een 8 he flightcase zitten.
                                Meel maar even wat je nog nodig hebt, dan gaan we dat voor je regelen.

Groetjes,

Henk Boonstra,
                                Interstate Audio bv.
                                Tsjonge jonge... Gebruiken leveranciers tegenwoordig al zo'n taalgebruik in hun e-mails? :wink:

Comment

Working...
                                X