Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knallende aanbiedingen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Knallende aanbiedingen!

Speciaal voor de finale hebben we nog een paar acties geregeld:

Bax Party Shooter 25 cm: € 4,95 per stuk. Deze confettishooter schiet multicolor streamers en kun je gewoon met twee handen afschieten. Profiteer snel, want OP=OP en we hebben er geen duizenden op voorraad. ;)

Magic FX Power Shot streamer set oranje: € 349,- voor een set bestaande uit:
    - 1x Magic FX Power Shot basisstation
    - 10x Magic FX Electric cannon streamer oranje 40 cm

Is die 1e foto één geheel, of bestaat het uit 12 confettishieters?
    Want ik zoek eventueel nog iets voor zondag!

Comment

Nee, worden per stuk geleverd. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Nee, worden per stuk geleverd. ;)
        Dus 12 knallers tegelijk?

Comment

Nee, één knaller tegelijk. Zijn vergelijkbaar met de magic FX handheld shooters, alleen dan in een kleinere versie en goedkoper. Je krijgt voor 4.95 één cilindervormige buis die je kan afschieten met twee handen. (je moet hem als het ware uitwringen om hem af te schieten)

Comment

Nee, gewoon 1 knaller voor 4,95 euro. Het is per stuk, niet per pak.

EDIT: Rick was me voor;).

Comment

Een nog kleinere versie hiervan is voor iets van 59 cent bij de action te krijgen. Kan je testen of je het wat vind. Bij de Action is het alleen met een paar glittertjes, en niet van dat soort crêpe-papier, en ook maar weinig inhoud. Idee is wel hetzelfde

Comment

Verdorie Rick, ik wou deze post maken ;)

Maar de MagicFX handheld shooters zijn ook opgekocht, zoals in het nieuwsitem op de FP staat.

Comment

Ooh, zo!

Bedankt, ik ga er is naar kijken, want misschien heb ik ook zulke nodig voor zondag! ;)

Comment

Hey mag niet he action is zo een grote concurent van bax....

Comment

Maar wij hebben tenminste wel een actuele voorraadstatus en je hoeft je stoel niet uit om vervolgens er achter te komen dat ze nergens meer te verkrijgen zijn... :)

Comment

Working...
                      X