Announcement

Collapse
No announcement yet.

Groei Goesse Bax-shop.nl zet door

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groei Goesse Bax-shop.nl zet door

Groei Goesse Bax-shop.nl zet door
    De Bevelander
    18 aug 2010

GOES - In een periode waarin slecht nieuws over het Zeeuwse bedrijfsleven overheerst, is het tijd voor een positief geluid. Uit de halfjaarcijfers van Bax-shop.nl uit Goes blijkt dat het bedrijf een omzetgroei van 89% heeft geboekt ten opzichte van 2009. Op dit moment heeft Bax-shop.nl acht vacatures open staan. Dit heeft als gevolg dat Bax-shop.nl de huidige showroom en het huidige kantoor aan het ontgroeien en eigenlijk al ontgroeid is.
    Bron: Deweekkrant.nl

Doen jullie goed, lekker blijven bestellen zou ik zeggen.. :D

a joh

gewoon zo door blijven gaan met de goede service en scherpe prijzen dan zal die groei er nog wel even inblijven.

succes.

Comment

Is er trouwens al wat bekend over de verhuizing? Heeft namelijk nogal groot in de krant gestaan maar verder nooit meer iets over gehoord.

Comment

Als het zover zou komen is het natuurlijk wel tof als dat ff duidelijk gemeld word. Nogal raar als we straks een keer die kant op rijden en dan opeens van hu, maar, hoe, en nu??? staan te kijken.

Voor de rest ben dan ook wel benieuwd wat er met de nieuwe showroom gaat gebeuren. Nog meer speelgoed???

Comment

Ik denk dat hij wel een stukje groter gaat worden. En 1 magazijn. Nu moeten ze steeds heen en weer huppelen. En als het regent is dat ook niet prettig :)

Comment

Als het aan ons zou liggen zaten we allang in een nieuw pand joh. :D Helaas zijn er vergunningen e.d. nodig, helaas gaat dat allemaal niet zo heel snel. ;)

Comment

Vooral de showroom vind ik erg klein.

Comment

waar gaan ze dan naar verhuizen?

Comment

Naar een groter pand :) Het is net met kleren, op den duur word het gewoon te klein. En omdat bax steeds groter wordt en de showroom ook vaker wordt bezocht.... Dan is het handig dat er ze verhuizen naar een groter pand. Lijkt mij.

Comment

Een grotere locatie, wanneer we groen licht krijgen. :D Meer gaan we lekker niet zeggen.

Comment

haha ik heb er niet veel aan ik ben toe nu toe 1x in mijn leven bij bax-shop geweest en voor de rest heb ik alles besteld (ik woon in gouda dus dat is ook aardig ver rijden).

Comment

Had ik dan toch gelijk of komt er 1 bij in goes :)

Comment

Goed bezig jongens! Keep up the good work!

Comment

Ik ben zelf geen koper bij Bax-Shop, maar ik wil hun een groot compliment geven!
                            Ik denk dat jullie toch wel één van de beste licht & geluid shops in Nederland zijn.

Goed bezig! ;)

Comment

Working...
                            X