Voor diegenen die niets gehad hebben op het juiste adres en dit wel willen, stuur me even een PM met het e-mail adres en ik geef het door.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Winnaars Recentie
Collapse
X
-
Originally posted by Dj-Walter View PostToch valt het me op dat bij bijna elke nieuwsbrief wel wat mis gaat. Dat een gedeelte hem wel heeft en andere gedeelte niet. En nu Yobotje er ook weer geen hebt gehad...... en ik heb er 5 op het zelfde e-mail adres....
Dit is wat ik van hem terug kreeg:
Staat waarschijnlijk een doorsturing op zijn mailbox. Alle email adressen komen maar 1 keer voor.
Onder zijn naam staan 3 verschillende email adressen, dus mogelijk zijn deze geforward.
Comment
-
We hebben de problemen laten uitzoeken, dit is wat we terug hebben ontvangen:
Daarnaast kun je via de applicatie bij Walter zijn profiel (id ######) al wel zien dat hij e-mail vaak gelezen heeft.
Wat ik verder nog extra kan zien is dat zijn mailserver op 2010-09-25 13:40:03 zei:
'<walter@####################.nl>. Please try later.'
Dus daarna is de e-mail nog een keer aangeboden.
Mogelijk is de e-mail de eerste keer ook aangekomen.
Daarnaast is Walter ook bekend onder een ander emailadres 'info@#########.nl' (id #####) en ook daar kregen we dezelfde melding:
'<info@#########.nl>. Please try later.'
Wanneer ik naar de website van #################### ga kom ik op hetzelfde telefoonnummer als dj-walter, welke ook dubbel in jullie database staat.
Dus een dubbel bericht is te verklaren, en zijn mailserver kan eventueel het eerste bericht toch geaccepteerd hebben ondanks de foutmelding wat dan bericht 3 en 4 zou verklaren.
De nieuwsbrief applicatie probeert dan later opnieuw een keer de nieuwsbrief af te leveren.
Nu is het natuurlijk de bedoeling dat jouw hosting provider het eerste bericht niet gaat afleveren in jouw mailbox, waarom anders de melding 'Please try later'.
Dit is dus wel gebeurd, wat de dubbele nieuwsbrieven in jouw mailbox verklaard.
Omdat jij op 2 e-mailadressen onze nieuwsbrief ontvangt, kreeg je deze hierdoor dus 4 keer.
Comment
Comment