Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rodec wedstrijd baxshop.nl???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rodec wedstrijd baxshop.nl???

Ik krijg opeens deze mail:

Hartelijk dank voor het meedoen aan de RODEC MX180 wedstrijd bij Bax-shop.nl.

Wij hebben uw emailadres toegevoegd aan onze nieuwsbrief database, u ontvangt dan 4x per jaar nieuws over onze producten, mocht u zich hiervoor willen uitschrijven stuur dan een email terug en vermeld "verwijderen".

Mocht u nog vragen hebben, dan zijn wij telefonisch bereikbaar via 0547-382500 of email info@mennegat.nl.

Eeuhhh ik lees braaf kleine lettertjes maar hier heb ik geen toestemming voor gegeven.

Ik wou er ook net een topic voor openen inderdaad.

Comment

Ik heb het doorgespeeld naar de marketingafdeling.

Comment

Heb dezelfde e-mail gehad. Niet heel erg, maar toch niet zo netjes.

Comment

Al een reactie gehad Patrick?

Comment

Nog niet helaas, zal er van de week wel even voor kijken.

Comment

Ik heb hem ook gehad.

Comment

lijkt mij een kwestie van onzorgvuldig met persoonsgegevens omgaan = slechte zaak

Tenzij er expliciet toestemming is gegeven mogen gegevens niet zomaar aan derden worden verschaft (in dit geval Rodec)

Comment

Ben het helemaal met Zassie eens. Slecht zaak.

Comment

Er is waarschijnlijk een samenwerking geweest tussen rodec en bax-shop waardoor bax-shop dit product gratis mag verloten.

Misschien heeft rodec dan wel het rect emails te versturen, maar ik weet voorderest ook niet hoe het zit.
                    Laten we het maar afwachten.

[edit] ik kan me trouwens ook niet meer herinneren dat ik heb meegedaan aan een prijsvraag van rodec[/edit]

Comment

Beste,

Nogmaals zoals mijn medewerkers al reeds hebben aangegeven hebben jullie vrijwillig meegedaan aan deze wedstrijd. Deze gegevens zijn verzameld voor onze leverancier en we hebben dit in de desbetreffende actie ook aangegeven (na invullen form). Deze leverancier wilde deze gegevens gebruiken en die melding heeft er ook bij gestaan na invullen (nu staat dit er niet meer ivm google ranking en hickup). De andere leveranciers wilden dit tot nu toe nog niet. Conform de reacties zullen we ons heroverwegen of we dit nog moeten aanbieden in de toekomst richting onze leveranciers.

Mochten er nog vragen zijn mag iedereen me bellen op 0681907320.

Dit topic sluit ik aangezien ik deze discussie liever telefonisch voer.

mvg

Jochanan Bax

Comment

Working...
                      X