Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke producten worden nou veel verkocht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke producten worden nou veel verkocht?

Hey,
    ik zat zo op school eens na te denken, welke producten zouden er nou eigenlijk veel verkocht worden? Heeft niet bepaald een reden, maar ik vroeg het me gewoon af.

Weet iemand het?

Showtec LED par 56 kort zwart en zilver
    Reloop Digital Jockey 2
    KRK RP-serie monitoren

Zo kan ik er nog wel een paar opnoemen, maar dit is even uit m'n hoofd ;)

Comment

okedan, leuk. nogmeer iemand?

Comment

Ik heb zelf een maandje of 2 geleden ook 2 showtec led pars gekocht :D Leuke dingen :D Ik vraag me af HOEVEEL er wel niet van verkocht zijn dit jaar! :p

Comment

Hoeveel gaan we natuurlijk niet plaatsen ;)

Comment

Zijn de meestverkochte producten dan geen leuke alternatieven voor de Groups Buy?

Comment

denk dat daar ook wel rekening mee wordt gehouden. Meestal worden producten ook veel verkocht omdat ze zo goedkoop in vergelijking zijn.

Comment

Nou volgens mij werd die trolly voor de BGB ook nauwelijks verkocht?

Comment

Ligt er maar aan wat je nauwelijks noemt... laatste keer dat ik heb gekeken donderdag zaten we aan de 20, vind ik toch aardig wat voor een vrij persoonlijk gezien product en we hebben dus 20 mensen mogen blijmaken met een flink lagere prijs voor zo'n tas.

Ik snap trouwens niet waarom er zo negatief over gedaan moet worden, je bent toch niet verplicht om die tas te kopen? Is het niets voor jou, dan klik je lekker verder in de shop en wacht je de volgende aanbieding af, net zolang er iets voor jou bij zit.

Comment

Ik hoop zo dat er die showtec parcannetjes gewoon per stuk komen of per 2, en dat je zelf kan kiezen welke kleur :D

Comment

Dat gaat niet lukken, want dan moeten de ontwikkelaars weer aan de slag om het hele systeem te verbouwen. Hou hiernaast ook in de gaten dat we eerst goed moeten praten met de leverancier of het ook mogelijk is om zoiets op te zetten.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Ik snap trouwens niet waarom er zo negatief over gedaan moet worden, je bent toch niet verplicht om die tas te kopen? Is het niets voor jou, dan klik je lekker verder in de shop en wacht je de volgende aanbieding af, net zolang er iets voor jou bij zit.
                        Het is zeker niet negatief :O
                        Het was gewoon een tegenvaller dat die tas er kwam, maar goed de gaffa verzacht de pijn :D

Comment

Ontopic a.u.b

Comment

Is dat niet aan de moderators om daarover te beslissen?

Comment

het gaat nogsteeds over mijn topic, en de laatste posts heeft niks met het onderwerp te maken?

Comment

Working...
                              X