Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke producten worden nou veel verkocht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is een reactie-op. Volgens mij is daar niks mis mee. Maar oké.
    Ik denk dat XLR/DMX heel veel verkocht worden, tevens natuurlijk standaards en microfoons.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
      het gaat nogsteeds over mijn topic, en de laatste posts heeft niks met het onderwerp te maken?
      Dan nog, maar ik en de andere moderators/admins zijn aangesteld om de topics in de gaten te houden en correcties of opmerkingen hierover te plaatsen indien nodig.
      Het is niet de bedoeling dat gebruikers de touwtjes op deze manier zelf in handen nemen, dat leidt alleen maar tot frictie.

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Dat gaat niet lukken, want dan moeten de ontwikkelaars weer aan de slag om het hele systeem te verbouwen. Hou hiernaast ook in de gaten dat we eerst goed moeten praten met de leverancier of het ook mogelijk is om zoiets op te zetten.
        Sorry maar ik snap het niet precies? Lukt het nou niet om de parretjes erin te zetten of om zelf een kleur te kiezen?

Comment

Dat over die parren heb ik al doorgegeven, wat er mee gedaan wordt is niet aan mij.
          Het systeem met de kleur kost weer veel tijd om te verwerken en te implementeren.

Comment

oke ;)

Comment

Working...
            X