Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax kraak de code!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pff opgeven? Ben er nu al dagen mee bezig en blijf dat ook doen tot de wedstrijd afgelopen is. Weet zeker dat er velen met mij aan het F5'en zijn op twitter, site etc. En veel proberen natuurlijk. Er zijn met alle tips nog heeel erg veel mogelijkheden over, dus nog genoeg te proberen. Houdt me goed bezig in ieder geval.

Comment

• Goed om te horen dat er nog soldaten over zijn, gewapend met blikken energydrink, codes lancerend op de kluis. :D

Comment

• Het is wel echt moeilijk hoor!:P
        Wat zit er eigenlijk in? of word dat niet verklapt...

@Rick, nog bedankt voor de pennen en stickers!:P

Comment

• Brute force / hacken / automatiseren heeft absoluut geen zin, de kluis registreert deze aanvragen niet.

Originally posted by dj-drace View Post
          Wat zit er eigenlijk in? of word dat niet verklapt...
          Ja, dat is natuurlijk de verassing :-)

Comment

• Originally posted by Edwin View Post
            Ja, dat is natuurlijk de verassing :-)
            een mummiepak?

Comment

• nu hebt je de prijs verklapt :(
              Last edited by Rickk; Friday-22-10-2010, 15:01.

Comment

• "Diegene die de kluis kraakt krijgt € 500,- aan cadeaubonnen en zal tevens veel andere klanten op kort termijn gelukkig gaan maken!"

Comment

• EDIT: uit eigenbelang toch maar weggehaald wat hier stond en even zelf aan het proberen..
                  Last edited by rick1993; Friday-22-10-2010, 16:33.

Comment

• [QUOTE=Jasper;83950]"Diegene die de kluis kraakt krijgt € 500,- aan cadeaubonnen en za

zozo, dat is geen klets:p ben benieuwd wat dat laatste betekent..

Comment

• [QUOTE=dj-drace;83969]
                      Originally posted by Jasper View Post
                      "Diegene die de kluis kraakt krijgt € 500,- aan cadeaubonnen en za

zozo, dat is geen klets:p ben benieuwd wat dat laatste betekent..

tevens veel andere klanten op kort termijn gelukkig gaan maken!"

Even je zin afmaken en je hebt ook antwoord.

Comment

• Iedereen nog steeds druk bezig? Het is zo stil hier opeens... ;)

Comment

• Ik neem even pauze :) Ben al veel te lang veel te druk bezig geweest... :p

Comment

• Ik heb er nog genoeg geprobeerd maar er is 1 probleem, ER ZIJN ZOVEEL MOGELIJKHEDEN. We weten bijvoorbeeld niet eens de volgorde tijd, dag, maand, jaar. Of misschien zelfs anders. Daarom heb ik zoon beetje alle logische combi's geprobeerd. Dus wacht nu ff op meer info.

Comment

• Toekomst of verleden? :p is ook erg handig om te weten. Maar ik blijf in de tussentijd wel proberen! @_@

Comment

• Is al aangegeven:

door Jochanan Bax
                                Tip 4: De datum ligt in de toekomst!
                                Wel blijven opletten he! :D

Comment

Working...
                                X