Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koopavond Woensdag 27 oktober 2010: 10% korting!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eindelijk ingelogd (4x database error of onterecht wachtwoord fout)

    "Bax-shop pleegt op dit moment onderhoud aan de website. Probeer het op een later moment weer".

    Na 6 minuten laden zit ik nu in iets dat een shop moet voorstellen. Nu ik er eenmaal in zit valt de laadtijd wel mee..

    Comment


    • #17
      Wanneer komt de korting vierdaagse;)

      Comment


      • #18
        Hij doet het bij mij inmiddels wel alleen wel heel traag............

        Comment


        • #19
          Eindelijk voorbij de homepage :cool:

          Comment


          • #20
            Plaatjes enzo werken niet, hoop dat het nog wel verbeterd.
            anders kan ik niks bestellen :O

            Comment


            • #21
              Ben al aan het bestellen maar echt heel traag al een half uur bezig om te bestellen...

              Comment


              • #22
                @Dj-dave:

                Dan is de verrassing extra groot als het aankomt

                Plaatjes doen het bij mij overigens (grotendeels) wel. Zoekfunctie niet, productpagina's na 10 minuten laden wel.

                Comment


                • #23
                  telefonisch je bestelling doorgeven kan ook :p

                  Comment


                  • #24
                    mijn bestelling is er door, al had ik niet veel nodig....

                    Comment


                    • #25
                      elke 2 minute dat ik er op kom vliegt hij er weer uit. zojuist mailtje gestuurd of ik een andere keer kan bestellen met die 10% korting.

                      Comment


                      • #26
                        Server wou nog wel eens een beetje gaan roken door de extreme drukte op de webshop. Als je je bestelling nog niet hebt kunnen plaatsen, mail me dan even op patrick.godschalk[@]bax-shop.nl

                        Comment


                        • #27
                          Sjongejonge wat een drukte gisteren. Servers overbelast, telefoons die roodgloeiend stonden en mijn chatvenster leek wel MSN omdat ik iets van 5 conversaties tegelijk had lopen continu. ;)

                          Desalniettemin hebben we het toch redelijk voor elkaar gekregen om iedereen te helpen met zijn bestelling wanneer die niet via de website geplaatst kon worden.

                          Om kwart over 11 kon ik gelukkig naar huis, maar ik was zeker niet de laatste die naar huis ging.

                          We hebben ongelofelijk veel bestellingen van iedereen mogen ontvangen en we wensen TNT nu al sterkte om dit zo snel mogelijk te gaan verwerken. ;)

                          Comment


                          • #28
                            De site deed het bij mij helemaal niet.

                            Toen heb ik maar gewoon een mailtje naar de helpdesk gedaan en een uurtje later was de factuur al binnen. Weer goede service van Bax-shop!

                            Comment


                            • #29
                              Bij een volgende actie? Gaan jullie dat anders doen of het zelfde. Ik bedoel meer dataverkeer o.i.d

                              Comment


                              • #30
                                Wel een service dat de bestelling nog om 1:34 werd verstuurd, althans de email (het pakket zal zeker wel eerder zijn verstuurd) ik had het pakket namelijk om 21:32 besteld.
                                ik had ook nog via de helpdesk besteld en die zeiden dat de mail onderweg was, echter kreeg ik die pas 3 uur later en toen had ik al besteld via de site (ideal)

                                Comment

                                Working...
                                X