(het pakket zal zeker wel eerder zijn verstuurd)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koopavond Woensdag 27 oktober 2010: 10% korting!
Collapse
X
-
Dat komt waarschijnlijk door het volgende:
ik had ook nog via de helpdesk besteld en die zeiden dat de mail onderweg was, echter kreeg ik die pas 3 uur later en toen had ik al besteld via de site (ideal)
In die tussentijd heb je zelf ook nog eens een bestelling geplaatst via de website, dus een tweede order. Dan is het niet zo gek dat er twee bestellingen verwerkt worden, deze worden normaal ook onderschept maar met zo'n tijdsverschil tussen de bestellingen is dat onmogelijk te filteren en vooraf op te sporen.
Heb je bij de helpdesk-bestelling gekozen voor rembours? Dan kun je de zending eventueel weigeren. Als het vooruit per bank voldaan is en vandaag bij ons is binnengekomen krijg je inderdaad twee dezelfde pakketten binnen.
Als je er niet uitkomt kun je het beste morgen even bellen/mailen naar de helpdesk.
Comment
-
Het zit zo,
Ik wilde mn pakket eigenlijk vandaag binnen hebben dus voor 21:00 gisterenavond via de helpdesk gevraagd of ik daar mn bestelling kon doen.
Affin, bestelling gedaan en ze zeiden dat de mail met factuur onderweg was.
Na 2 uur nog geen mail gehad, dus maar via de webshop besteld in de hoop dat die dan nog verstuurd kon worden (aangezien jullie tot 12 uur doorgingen)
Die order heb ik via ideal betaald.
De andere order (die ik via de helpdesk had besteld) is nog niet betaald.
Ik dacht namelijk dat jullie pas tot verzenden overgingen als de betaling binnen was (wat de helpdesk medewerker overigens ook zei.)
Comment
Comment