Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koopavond Woensdag 27 oktober 2010: 10% korting!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    (het pakket zal zeker wel eerder zijn verstuurd)
    Nou, dat denk ik niet. ;) Magazijnmedewerkers zijn nog tot ver na twaalven doorgegaan met het inpakken van alle bestellingen.

    Comment


    • #32
      Gisteren was ik wat teleurgesteld over een doorgevoerde prijsverhoging op een sampler vlak voordat de koopavond van start ging. Er bleef van de korting bijna niets meer over.
      Maar Arno heeft het keurig met me opgelost!

      Weer helemaal tevreden met Bax-Shop!

      Rob

      Comment


      • #33
        Helaas krijg ik mijn paket morgen. Tnt heeft het niet gehaald om alles te versturen.

        Comment


        • #34
          helaas kwamen wij er gister steeds niet door. Ik stuur vanavond (indien me ouders er zijn) even een mailtje.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Dj-scratch View Post
            helaas kwamen wij er gister steeds niet door. Ik stuur vanavond (indien me ouders er zijn) even een mailtje.
            Je hebt mail terug.

            Comment


            • #36
              Wel jammer dat tnt het niet gehaald heeft. Gaan jullie daar wat aan doen de volgende keer? net zoals dat de server nogal langzaaaaam was?

              Comment


              • #37
                Raar, bij mij crashte de server ook keer op keer. Maar na 10 uur had ik geen probleem, het is niet voor niets verlengt tot 12 uur (lijkt mij)

                Comment


                • #38
                  Om 10 uur begon alles inderdaad alles zich een beetje te herstellen.

                  Comment


                  • #39
                    Maar toch,
                    met al die overlasten, hebben jullie mij wel nieuwsgierig gemaakt hoeveel pakketjes er uit de deur zijn gegaan.
                    ik hoop dat jullie dit willen melden.

                    Comment


                    • #40
                      oh oh, is toch wat misgegaan denk ik.
                      mij pakket is 2x verstuurd (krijg morgen dus alles 2x hetzelfde binnen)

                      Comment


                      • #41
                        Dat komt waarschijnlijk door het volgende:
                        ik had ook nog via de helpdesk besteld en die zeiden dat de mail onderweg was, echter kreeg ik die pas 3 uur later en toen had ik al besteld via de site (ideal)
                        Je hebt dus blijkbaar eerst handmatig een order laten maken door één van onze medewerkers, die is ingevoerd, vervolgens wordt automatisch bericht naar je mailbox verzonden met de factuur.

                        In die tussentijd heb je zelf ook nog eens een bestelling geplaatst via de website, dus een tweede order. Dan is het niet zo gek dat er twee bestellingen verwerkt worden, deze worden normaal ook onderschept maar met zo'n tijdsverschil tussen de bestellingen is dat onmogelijk te filteren en vooraf op te sporen.

                        Heb je bij de helpdesk-bestelling gekozen voor rembours? Dan kun je de zending eventueel weigeren. Als het vooruit per bank voldaan is en vandaag bij ons is binnengekomen krijg je inderdaad twee dezelfde pakketten binnen.

                        Als je er niet uitkomt kun je het beste morgen even bellen/mailen naar de helpdesk.

                        Comment


                        • #42
                          Het zit zo,
                          Ik wilde mn pakket eigenlijk vandaag binnen hebben dus voor 21:00 gisterenavond via de helpdesk gevraagd of ik daar mn bestelling kon doen.

                          Affin, bestelling gedaan en ze zeiden dat de mail met factuur onderweg was.
                          Na 2 uur nog geen mail gehad, dus maar via de webshop besteld in de hoop dat die dan nog verstuurd kon worden (aangezien jullie tot 12 uur doorgingen)
                          Die order heb ik via ideal betaald.

                          De andere order (die ik via de helpdesk had besteld) is nog niet betaald.
                          Ik dacht namelijk dat jullie pas tot verzenden overgingen als de betaling binnen was (wat de helpdesk medewerker overigens ook zei.)

                          Comment


                          • #43
                            Mail me het ordernummer maar van de nog niet betaalde order, dan annuleer ik deze voor je ;)

                            Comment


                            • #44
                              Ik zal voor de zekerheid even wachten tot mn pakketjes afgeleverd zijn (meestal is dit al gebeurd voor deze tijd) daarna mail ik je.

                              Comment


                              • #45
                                Net mn pakketjes binnengehad, weet niet waarom ze het hebben gedaan maar in de ene pakket die is nagestuurd zat de coding tape en in het andere pakket de rest.
                                Denk dus dat ze het vergeten waren maar het is dan goed zo.

                                Comment

                                Working...
                                X