Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zie de maan schijnt door de bomen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Óh, mag je ook alles meenemen in een zak?

Zijn de t-shirts ook in het zwart? :O

Comment

T-shirts zijn in één maat en in één kleur. ;)

Comment

Over de nieuwsbrief hier van.... Ik heb hem vanmorgen. ontvangen op twee mail adressen. en bij alle twee deden ze het niet. Nu later rond 4 uur kreeg ik er weer twee. (1 op elk mail adres) die het wel deed. Nu valt het me op dat er wel bij elke nieuwsbrief wat fout gaat....

Comment

Dat over de twee mailadressen, daar hebben we het al eens over gehad.

Probleem bij de eerste versie was al vlug bekend, dat is in de tweede versie gefixt.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Dat over de twee mailadressen, daar hebben we het al eens over gehad.
            Dat klopt. Maar ik heb twee mail adressen bij bax bekend staan. Ik ik wouw uitleggen dat ze op allebei fout binnen kwamen ;)

Comment

Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar ik kreeg op me eigen e-mail adres, 3 berichten van de nieuwsbrief..

Comment

Hebben we het al eens over gehad, waarschijnlijk werk je met forwarders op je e-mail o.i.d. waardoor je hem 3x gehad hebt.

Comment

Ik heb nog nooit een nieuwsbrief gekregen terwijl ik mij er al wel 3x voor heb aangemeld.

Comment

spambox al goed ondersteboven gekeerd?

Comment

hoe bedoel je precies?
                      Eerder bestelde ik altijd op mijn vaders account omdat die een keer wat had besteld dus ik dacht ja is net zo handig als je daar op door besteld... en dus ook op me pa's mail adres en daar kwam de nieuwsbrief dus wel... nu heb ik het account gewijzigd naar mijn naam en mailadres.

Comment

Wat maakt het nou uit op welk account je bestelt?
                        Een eigen emailadres lijkt mij veel handiger?
                        Tevens zegt bax-shop als je 1 of meerdere keren hebt besteld krijg je de nieuwsbrief (of ging hier hier nu over de magazine, tevens heb ik die ook nog nooit gezien hier)

Comment

@ yobotje, zal je e-mailadres even laten natrekken door een collega in het nieuwsbrieven-systeem.

Comment

Originally posted by yobotje View Post
                            hoe bedoel je precies?
                            Eerder bestelde ik altijd op mijn vaders account omdat die een keer wat had besteld dus ik dacht ja is net zo handig als je daar op door besteld... en dus ook op me pa's mail adres en daar kwam de nieuwsbrief dus wel... nu heb ik het account gewijzigd naar mijn naam en mailadres.
                            Ik heb iemand laten kijken in het systeem en je account staat geblokkeerd voor het verzenden van nieuwsbrieven. Blijkbaar heb je ooit aangegeven deze niet te willen ontvangen.

Dit kunnen we aanpassen, als je even aangeeft of je ze vanaf nu wil ontvangen of niet.

Comment

Rick,

Ik heb geen forwarders e-mail...

Comment

Dan zal ik ook die even laten natrekken.

Comment

Working...
                                X