Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Over de nieuwsbrief hier van.... Ik heb hem vanmorgen. ontvangen op twee mail adressen. en bij alle twee deden ze het niet. Nu later rond 4 uur kreeg ik er weer twee. (1 op elk mail adres) die het wel deed. Nu valt het me op dat er wel bij elke nieuwsbrief wat fout gaat....
hoe bedoel je precies?
Eerder bestelde ik altijd op mijn vaders account omdat die een keer wat had besteld dus ik dacht ja is net zo handig als je daar op door besteld... en dus ook op me pa's mail adres en daar kwam de nieuwsbrief dus wel... nu heb ik het account gewijzigd naar mijn naam en mailadres.
Wat maakt het nou uit op welk account je bestelt?
Een eigen emailadres lijkt mij veel handiger?
Tevens zegt bax-shop als je 1 of meerdere keren hebt besteld krijg je de nieuwsbrief (of ging hier hier nu over de magazine, tevens heb ik die ook nog nooit gezien hier)
hoe bedoel je precies?
Eerder bestelde ik altijd op mijn vaders account omdat die een keer wat had besteld dus ik dacht ja is net zo handig als je daar op door besteld... en dus ook op me pa's mail adres en daar kwam de nieuwsbrief dus wel... nu heb ik het account gewijzigd naar mijn naam en mailadres.
Ik heb iemand laten kijken in het systeem en je account staat geblokkeerd voor het verzenden van nieuwsbrieven. Blijkbaar heb je ooit aangegeven deze niet te willen ontvangen.
Dit kunnen we aanpassen, als je even aangeeft of je ze vanaf nu wil ontvangen of niet.
Comment