Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat zie ik nou in de showroom liggen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En doe je ook de groeten aan Sieneke ?!

;).

Comment

Laat me raden: een 2000 setje van pioneer wat voor gratis naar mij wordt gestuurd?:D

Comment

Achter de oren krabben, een ijskrabber zou dus logisch zijn.
        Aangezien dat al een aantal keer genoemd is ga ik voor een kerstmuts van bax :D

Comment

Originally posted by hardstyle View Post
          Laat me raden: een 2000 setje van pioneer wat voor gratis naar mij wordt gestuurd?:D
          Haha, daarvoor zou ik de verzendkosten ook wel overhebben:D

Comment

Ik ook, maar ff serieus, een kerstboom met allemaal kleine licht apparatuur uit de showroom.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
              is prima, krijg je er een ijskrabber bij ;)

Maar even zonder dollen zo'n ijskrabber kost volgens mijn nog geen 2 euro :)
              die Björn Borg boxer van jou (theoretisch dan he) wordt ook voor 3 loempia's in elkaar genaaid, maar daar betaal je toch ook genoeg voor? Een uniek Bax-shop collectorsitem, dat is gewoon goud waard joh. :D

Comment

En voor diegenen die nog aan het raden zijn, het moge aan de hand van de gegeven informatie door ons en anderen wel duidelijk zijn nu. :D

(En ik heb er nu ook eentje. :D)

Comment

Kan ik eindelijk het ijs van mijn CDJ-400 afkrabben. Maar een ijskrabber met het Bax-Logo kost wel iets meer dan 2 euro om te laten maken.

Comment

Grote afbeelding:

Comment

kwijl, kwijl die wil ik ook :O

Comment

Dan moet je bestellen of langskomen he. ;)

Comment

haha ja had ik zondag gedaan moest een paar kabeltjes hebben.
                          Krijg nu wel het enige echte bax t-shirt:D
                          Maar voor het einde van de maand heb ik wel weer wat nieuws dat ik moet hebben dus komt wel goed;)

Comment

@ Rick

voor 14,95 heb je bij halfords 3 luxe ijskrabbers.... staat dan geen bax logo op... maar dan nog.. die 14,95 is echt totale onzin. Wel handig en geinig extratje, maar die prijs moeten julie er echt bij weghalen.. raakt kant nog wal. 3 of 4 euro is zelfs nog aan de hoge kant... kijk maar op de site/webshop van winkels als halfords (en halfords heeft dan nog de reputatie duur te zijn)

Comment

Maar ik vermoed dat onze inkoophoeveelheden stukken minder zijn dan die van een Halfords. (Die hebben zomaar even 160 filialen in heel Nederland..)
                              En als je even met een paar andere toko's afspreekt om een paar containers van die dingen te kopen, gaan je kosten ook aanzienlijk omlaag.

Hiernaast zijn we ook nog flink wat kosten kwijt om de krabbertjes te customizen in kleur en ons logo er op te laten zetten. Het bedrijf dat dat doet (ik heb geen idee welke dat is) wil er ook nog iets aan verdienen. Zouden we er theoretisch iets aan willen verdienen, dan zal het toch niet gek veel schelen. :)

Maar feit is dat je hem nu helemaal gratis en voor niets bij je bestelling krijgt. Ik zie het probleem verder niet. ;)

We kunnen volgend jaar altijd nog zien of we ze nog goedkoper in kunnen kopen, maar heb er het volste vertrouwen in dat de afdeling Marketing zaken heeft gedaan met degene die de beste prijs/kwaliteit kon leveren. ;)
                              Last edited by Rick; Wednesday-08-12-2010, 12:38.

Comment

Nou goed, laat het dan 9 euro zijn. Maar kunnen we er toch ook positief over praten?
                                Ik denk dat ik toch maar even een rolletje gaffa aanschaf. Ik heb het niet nodig, maar de verzendkosten zijn laag en met die ijskrabbers steel je gewoon 'de' show.

@ Patrick
                                Haha, ik zit nu op precies de zelfde laptop :'D

Comment

Working...
                                X