Met zn 2-en op 1 laptop, kunstig! haha. Patrick zn laptop is multifunctioneel, hij kan tevens dienen als foto-decor. Het is niet de eerste foto die ik zie waarop hij zijn laptop als foto-decor gebruikt. haha.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat zie ik nou in de showroom liggen?
Collapse
X
-
dan heb je een pioneer set, je rijd naar de locatie waar je moet draaien met je nieuwe set. Het heeft de nacht ervoor hard gevroren en je hebt geen bax ijskrabber. Halverwege raak je een boom, auto totelos en pioneer set kapot! Had je toch maar een bax ijskrabber gekregen!
Zo mijn fantasie weer even gebruikt en mijn tijd op school weer nuttig gebruikt.
Sorry voor typfouten, mobielje is net wat lastiger typen dan op mijn pc.
Comment
-
Originally posted by zassie View Post@ Rick
voor 14,95 heb je bij halfords 3 luxe ijskrabbers.... staat dan geen bax logo op... maar dan nog.. die 14,95 is echt totale onzin. Wel handig en geinig extratje, maar die prijs moeten julie er echt bij weghalen.. raakt kant nog wal. 3 of 4 euro is zelfs nog aan de hoge kant... kijk maar op de site/webshop van winkels als halfords (en halfords heeft dan nog de reputatie duur te zijn)
Stel, de inkoopsprijs is 1 euro van een product. Dan zit je met het volgende: deze moet besteld worden bij de leverancier (manuren à 1 euro), moet verzendkosten betaald worden (pak-em-beet 50 cent), moet de order hier gemaakt worden (manuren à 1 euro), moet gepakt worden uit het magazijn (manuren à 1 euro), gecontroleerd worden (nog een euro), ingepakt worden (en nog een euro), moet verzonden worden met de TNT (nog zes euro erbij).
Wat hebben we dan nu? 1+1+0,5+1+1+1+1+6= 12,50. En hebben we dan een verkoopwaarde van 14,95, maken we dan winst? Niet echt, want we moeten ook nog 19% BTW daarover afdragen.
Natuurlijk zijn de prijzen die ik noemde erg ruim genomen maar gezien de tijd die er in zit en de verzendkosten van het product als je de ijskrabber los zou bestellen, is een verkoop van 14,95 wel reëel naar mijn mening.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostEn dan hier weer 10 reacties krijgen van mensen die niet gewonnen hebben... :D
in het kader van de kerstsfeer willen we gewoon iedereen een cadeautje geven. :)
En met een CDJ-900 kun je geeneens ruiten krabben..
Comment
Comment