Vorige week brak ik bij het installeren van mijn apparatuur in mn nieuwe flightcase een antenne van mijn sennheiser G2 ontvanger. Ik bel de helpdesk op om te vragen of deze antennes geleverd kunnen worden. Antwoord was stellig: nee dat kan niet, daar doet sennheiser niet aan... kan t wel even navragen maar weet toch al dat ze met dit antwoord komen. Sennheiser doet niet aan reserve onderdelen.
Toen ik kwam met: ik heb ook een AKG set met dezelfde aansluiting, kan je akg wel leveren: kwam het antwoord: maar dat gaat niet werken, deze betwijfel ik aangezien een antenne alleen een stuk draad is dat omhoog staat)
Nou lijkt het me erg stug dat sennheier geen reserve onderdelen levert. En dus heb ik een van mijn andere leveranciers gebeld: was geen probleem, navragen, prijs opvragen, besteld en komt binnenkort binnen.
Nu weet ik dat op de helpdesk, of in het algemeen niet iedereen overal verstand van kan hebben. Maar dit vond ik toch wel een hele sterke, ipv een ander in te schakelen of überhaupt na te vragen gewoon een stellig nee verkopen aan een klant terwijl het dus WEL mogelijk is bleek via een andere weg...
Ik ben dus voorzien van mn onderdeel, maar vond het toch wel even de moeite waard om dit even te melden (weet overigens niet meer wie ik aan de lijn had) want een helpdesk moet natuurlijk wel goed antwoord (kunnen) geven. Ik zie hier een klein verbeter puntje
Toen ik kwam met: ik heb ook een AKG set met dezelfde aansluiting, kan je akg wel leveren: kwam het antwoord: maar dat gaat niet werken, deze betwijfel ik aangezien een antenne alleen een stuk draad is dat omhoog staat)
Nou lijkt het me erg stug dat sennheier geen reserve onderdelen levert. En dus heb ik een van mijn andere leveranciers gebeld: was geen probleem, navragen, prijs opvragen, besteld en komt binnenkort binnen.
Nu weet ik dat op de helpdesk, of in het algemeen niet iedereen overal verstand van kan hebben. Maar dit vond ik toch wel een hele sterke, ipv een ander in te schakelen of überhaupt na te vragen gewoon een stellig nee verkopen aan een klant terwijl het dus WEL mogelijk is bleek via een andere weg...
Ik ben dus voorzien van mn onderdeel, maar vond het toch wel even de moeite waard om dit even te melden (weet overigens niet meer wie ik aan de lijn had) want een helpdesk moet natuurlijk wel goed antwoord (kunnen) geven. Ik zie hier een klein verbeter puntje
Comment