Announcement

Collapse
No announcement yet.

deskundigheid helpdesk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bij mij was het een man met een belgisch accent ("Hallo meneer, hallo meneer"). Hij is het wel gaan navragen (aan wie weet ik niet), maar het kon volgens hem echt niet.

    Comment


    • #17
      Originally posted by rick1993 View Post
      Bij mij was het een man met een belgisch accent ("Hallo meneer, hallo meneer"). Hij is het wel gaan navragen (aan wie weet ik niet), maar het kon volgens hem echt niet.
      Dit zal volgens mij Joris zijn. Pas geleden in de showroom vroeg hij of hij ons kon helpen met een belgisch accent, haha.

      Comment


      • #18
        Zoals in mijn openingspost gemeld: weet ik niet meer wie ik gesproken heb.
        Ik weet dat het bij mij Joris niet is geweest (die heeft mij vorige keer dat ik een vrag had uitstekend geholpen, terugbellen etc.). Ik dacht iemand met een M als eerste letter, maar dat weet ik niet zeker. Hij klonk jong, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.

        Overigens ook mijn complimenten voor hoe het (ogenschijnlijk in ieder geval) word opgepakt door jullie!

        Comment


        • #19
          Boys,

          dank voor jullie wederom snelle en zeer correcte reacties. Ik ben blij dat jullie inzien dat we het er nooit om doen, maar dat soms onze service nog te kort schiet. Ook ben ik blij dat jullie inzien dat ik er te allen tijde alles aan zal doen dit te verbeteren, op welk punt dan ook. Ook ik leer nog elke dag, en 'mijn' medewerkers met mij. We zijn geen bedrijf dat al jaren hetzelfde doet en al jaren hetzelfde team heeft, wat dat betreft zijn er bij Bax-shop.nl nog een hoop dingen die erin moeten slijten.

          Ik zal het met Joris opnemen Zassie, ook zijn reactie zal ik hier weer even neerzetten. Ik blijf transparant in mijn acties en daden, zolang jullie dit soort dingen maar blijven zeggen, mits in alle redelijkheid natuurlijk.

          Nogmaals heren, als er wat is, schroom niet om mij te contacteren hoor!

          Vriendelijke groet,

          Matthijs
          Sales manager Bax-shop.nl

          Comment


          • #20
            Ho ho.. lees het even goed: Joris wat het in ieder geval NIET. Joris is onschuldig in deze. Heb wat sennheiser betreft uitstekende ervaring met joris!

            Comment


            • #21
              Bij jou niet Zassie, maar Rick1993 geeft aan dat hij wel degelijk met Joris heeft gesproken ;)

              Kijk, het gaat hier niet om de schuldvraag hoor, het is echt niet zo dat Joris nu 'de l*l' is. Maar goed, wellicht kunnen dit soort dingen als eye-opener functioneren..

              Comment


              • #22
                Ah, nu begrijp ik waarom Joris net door Matthijs naar buiten werd gegooid.

                Comment


                • #23
                  klopt, maar je richtte je verhaal over joris aan mij in je post... vandaar mijn reaktie weer.

                  Comment


                  • #24
                    Dit verhaal wat ik ga vertellen gaat niet specifiek over de deskundigheid van de helpdesk maar over de mensen in de showroom.

                    Ik was een aantal weken geleden in de showroom is langsgekomen met mn parren om indentiek dezelfde parren proberen aan te schaffen.
                    Ik werd geholpen door iemand waar ik de naam niet meer van weet, maar die naar mij niet zo heel proffesioneel overkwam.
                    Ik vertelde dus dat ik dezelfde parren wilde.

                    Verkoper: "euuhmm, tja ... euuhmm nee die kunnen wij niet bestellen helaas, de verhouding tussen hun en bax-shop ligt niet zo goed"

                    Ow oke, kan ik dezelfde statief die ik bij me heb bestellen.

                    verkoper: "Nee die hebben wij helaas niet, maar ik zie hier in het lijstje een mooi statiefje staan maar daar heb je wel een adapter bij nodig."

                    Ow doe die dan maar, kan ik de showtec phantom 250 werkend zien?
                    Verkoper: "nee dat gaat helaas niet, moet je een afspraak voor maken want de lichttechnicus zit momenteel in vergadering"

                    Ow, maar ik heb gisteren gebeld en ze zeiden dat het mogelijk was, en Sliedrecht ligt hier nou niet bepaald naast de deur.

                    Verkoper: "Ik bel de lichttechnicus even voor je"

                    Affin, de lichttechnicus arriveerde.

                    Kan ik de showtec phantom 250 werkend zien?
                    ja natuurlijk kan dat
                    Kan ik deze parren bestellen?
                    Moet ik even kijken, vandaag een mail gehad dat hij ze inderdaad kan bestellen
                    Dit lichtstatief kunnen jullie deze bestellen?
                    Wij hebben een lichtstatief die er erg op lijkt, waar je geen adapter meer bij nodig hebt en die ook nog is goedkoper is.

                    Dus ben uiteindelijk maar voor die gegaan.
                    Hiermee wil ik zeggen hoeveel verschil er tussen een medewerker kan zitten van bax, en als ik niet naar een andere medewerker was gegaan ik nog geen andere parren had gehad. Dit is niet gelijk een klacht of dergelijke maar ik vind het wel jammer.
                    Die laatste medewerker wist ook veel meer, dacht in oplossingen en hielp mij gewoon veel leuker...

                    Comment


                    • #25
                      Lichttechnicus verkoop is collega Arno.

                      Wie jou in eerste instantie geholpen heeft kan ik uit je verhaal niet direct zeggen, maar stuur me even een PM met een beschrijving. Dan kunnen we dat eens doorspreken.

                      Comment


                      • #26
                        Lichttechnicus is inderdaad arno, en vind dat hij mij prima heeft geholpen.
                        Ik stuur je een pm.

                        Comment


                        • #27
                          Goedenavond Dave,

                          ik heb jou inderdaad die dag ervoor aan de telefoon gehad, waarbij ik aangaf dat bovenstaande allemaal geen probleem was aangezien Arno, onze lichtspecialist, die dag aan het werk was. Ik ben dus ook blij dat je uiteindelijk door hem bent geholpen.

                          Waar ik wel weer van schrik is je reactie over de eerste verkoper. Ik zal contact opnemen met Rick om jouw PM te lezen en dit intern aan gaan pakken, het is onvoorstelbaar dat jij zo een gevoel overhoudt aan je bezoek aan onze winkel.

                          Daarom ook aan jou, dank voor je heldere en eerlijke reactie. Vooral blijven doen, ik sta zeer open voor kritiek.

                          Vriendelijke groet,

                          Matthijs
                          matthijs.klaasse[at]bax-shop[punt]nl

                          Comment


                          • #28
                            Het is geen zware kritiek ofzo (niet dat ik boos ben) maar het is jammer dat het bij sommige wel en bij de andere niet kan.
                            (En ook de manier van de klant helpen)

                            Vandaar dat als er bij bax iets niet besteld kan worden, ik het altijd nog aan een andere medewerker navraag, waar het tot nu toe doorgaans altijd nog nabesteld kan worden.

                            Comment


                            • #29
                              Ik heb een paar dingen:

                              Ik had een Par30 besteld uit de B-Stock. Ik kreeg deze binnen en het bleek een par16 te zijn. Meteen gebeld met bax, (Patrick), en ik kreeg meteen als antwoord: ''U kunt alleen uw geld terug krijgen of u betaald wat erbij voor een par30 behuizing.'' Hiermee was ik niet echt blij, dus ik belde de volgende dag nog een keer alleen dan met Kevin. Hij gaf meteen als antwoord: ''Dat is inderdaad een fout van Bax, dus als u de par16 opstuurd, krijgt u voor het zelfde geld een par30 opgestuurd.''

                              Ik vind 't vreemd dat het per collega zoveel verschilt. Ook als ik met Patrick bel, ben ik heel lang aan de telefoon en alsnog ben ik dan helaas niet veel wijzer geworden.

                              Zelfde als het verhaal van een Native Instruments Geluidskaart, Ik belde met patrick, hij wist niets, en ik heb meer dan een half uur aan de telefoon gehangen (á zoveel cent per min..) Uit eindelijk Joris gehad, hij heeft via teamer o.i.d mee gekeken, en alles geprobeerd. Later heeft hij zelfs een oplossing aangeboden...

                              Affin. Ik vind het gewoon vreemd / jammer dat het zoveel verschilt per medewerker van Bax. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen?

                              Comment


                              • #30
                                Bedankt voor je verhaal, ik ga het in ieder geval doorspelen.

                                Comment

                                Working...
                                X