Announcement

Collapse
No announcement yet.

Misschien een foutje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Misschien een foutje?

Beste leden,

Ik heb net via de webshop 1 sample cd gekocht..
    Maar toen kreeg ik daarna een paar mailtjes en het blijkt dat ik er nu 2 bestelt heb
    Mijn vraag is dus: krijg ik er nu 2 of 1?
    Ik hoor het graag.

Mvg,

Martijn.

Is dat het enigste wat je besteld hebt?, het kan namelijk ook zijn dat je bestelling in delen wordt uitgegeven aan tnt (2 of meerdere pakketen)

Comment

Dat is het enige.:D
      Last edited by martijntje27; Monday-27-12-2010, 22:39.

Comment

Doe morgen even een belletje naar de helpdesk en vertel je probleem. Dan kan je het met hun oplossen. Wij kunnen dat helaas niet doen op het forum.

Comment

Ik denk dat morgen te laat is :p
          Ik heb hem voor 20:00 uur bestelt.
          Maar bedankt voor de reactie.

Comment

Zolang je niet betaald word er weinig opgestuurd. Dus is er niets aan de hand. Maar zoals al gezegt morgen ff een belletje doen komt vast goed ;)

Comment

ik hoop het, Bedankt.

Comment

Ik zie net dat ik een factuur heb ontvangen via de mail.

Comment

Heb je al betaald? zoja als je voor 1 betaald hebt, is het zoiezo geen probleem voor jou ;)

Comment

Originally posted by martijntje27 View Post
                    Ik zie net dat ik een factuur heb ontvangen via de mail.
                    Ja dat klopt, en als daar maar 1 ding in staat is dat toch goed?
                    Ik zal de helpdesk hier niet lastig mee vallen en gewoon wachten totdat alles binnen is, als er dan wat mis is moet je bax-shop pas bellen of mailen.

Comment

En ingeval van nood kan je het altijd nog terug sturen, mocht je er niet tevreden mee zijn.

Comment

Er zijn vandaag twee bestellingen geplaatst voor een V-HIPHOPPROGRES door een Martijn. De kans lijkt me erg klein dat dat iemand anders is. Je ordernummer(s) zijn dan ook in dat geval 236091 en 236101.

Eén bestelling hiervan (236091) staat op vooruitbetaling. Deze kun je dus gewoon normaal betalen, en als wij het bedrag binnen hebben, dan wordt je CD verstuurd. De andere bestelling staat op geannuleerd. Je hebt dan dus ook maar één bestelling met het nummer 236091 openstaan.

De andere order met het nummer 236101 is geannuleerd. Ik heb de webshop robot daarvan (nogmaals) een bevestiging van laten sturen per email.

Als je dus je betaling voldoet onder vermelding van het ordernummer 236091 wordt alles gewoon netjes verzonden en heb de dag nadat je betaling binnen is een (toffe) sample CD in huis :)

Comment

Hartstikke bedankt Patrick! :D
                          Ik heb inderdaad een mail gekregen met een grote kop tekst geannuleerd.
                          Probleem opgelost!
                          Als het aan mij ligt kan er een slotje op. :p

Martijn.

Comment

Ja, dat was ik ja. De ander staat nog open, wil je daar ook nog een bevestiging van in je mail? :)

Comment

Als je dat wil doen, Graag:D

Comment

Working...
                              X