Announcement

Collapse
No announcement yet.

bestelling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bestelling

Ik heb nu via arno een factuur ontvangen en deze ook betaald.
    Het gaat om een product die nog besteld moet worden bij bax-shop.

Krijg ik na mn betaling overigens wel een mail?
    Ik heb namelijk eergisterenavond de betaling al gedaan maar niks gehad dat mn betaling goed is gelopen laat staan goed bij bax-is aangekomen.
    Wel heb ik later nog een digitale factuur ontvangen, kan ik hierdoor aannemen dat ze nu wel in bestelling staan bij bax?

Op het moment dat producten bij ons besteld worden die we normaalgesproken (of nog) niet in het assortiment hebben, moet er eerst betaald worden voordat we het product bij de leverancier bestellen. Dit om te voorkomen dat men afhaakt tijdens de levering en wij met een product op voorraad komen te zitten dat we niet in het assortiment hebben.

Wat bij jou het geval is, is dat Arno de order handmatig heeft ingevoerd in het systeem en die per mail naar je heeft doorgestuurd, of geprint heeft bij de kassa. Sowieso krijgt iedereen die besteld heeft een digitale factuur 's avonds om 9 uur op de dag van bestelling.

Wanneer je betaling bij ons binnen is krijg je hier bericht van en wordt de order omgezet naar 'voldaan' en wordt hij goedgekeurd voor uitlevering. Het is dan wachten tot het product binnenkomt zodat we het kunnen uitleveren.

Comment

Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan want heb de betaling eergisteren rond 19:00 gedaan. doorgaans krijg ik dezelfde avond nog een mail dat de betaling is voldaan.

Comment

Er zit ook nog tijd tussen een bank overschrijving naar (een andere) bank. Of heb je met IDeal betaald?

Comment

nee met overschrijving, maar daarmee is het ook altijd dezelfde avond wel betaald (en anders de volgende dag zeker wel)
          Ook omdat het rabobank is.

Comment

Wacht het nog eventjes af, misschien zit er een kleine vertraging in o.i.d.

Comment

oke :D of het is al besteld maar heb ik gewoon geen mail binnengehad omdat het handmatig is ingevoerd ;)

Comment

Ik zal morgen contact opnemen met bax, want ik heb zojuist contact gehad met rabobank en zijn zeiden dat het zoiezo dezelfde avond erop moet staan (meestal binnen een aantal minuten al)
                Mocht bax de betaling niet binnen hebben, ga ik contact opnemen met de rabobank want dan is er waarschijnlijk ergens wat misgegaan.

Comment

Heb net contact gehad met bax, de betaling was gewoon binnen.

Comment

Nu ik dit topic zie, moet ik toch zeggen dat ik voor het eerst een beetje ben teleurgesteld. Ik heb gisterenavond om half 8 een bestelling gezet op de site, daarop om half 12 een mail gekregen dat het verzonden is. Maar Track & Trace geeft aan dat het in sortering is, wat ditmaal eigenlijk niet zo grappig is. Omdat ik het vandaag moest hebben eigenlijk.

Comment

Tja, hier kan bax dan niets aan doen.
                      Dit is dan de schuld van tnt, mits bax hetzelfde avond nog heeft verstuurd.
                      Ook kan het zijn dat het gewoon verkeerd op de site van track en trace staat hoor.

Comment

Bestel het dan een paar dagen eerder. als je het vandaag nodig had.

Comment

en daarom moet je dus altijd van tevoren bestellen en last-minutes altijd of ophalen of bij een lokale geluidsboer halen.

Comment

Ik wist pas donderdagavond wat ik voor vandaag moet hebben, de site van TNT staat nu net voor -in distributie. Dus dan komt het ook nog niet eens vandaag binnen, maar dus pas maandag. Ook hebben we gebeld of we het op kantoor konden ophalen, maar dat wou niet. Niet erg prettig, en dit is ook alweer de zoveelste keer hommels met TNT.

Comment

Ik heb zojuist een mail ontvangen dat het pakketje verstuurd is.

Comment

Working...
                              X