Announcement

Collapse
No announcement yet.

Baxshop levering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Baxshop levering

Gisteren dinderdag bestelling van Reloop mixer gedaan om 15u. In de loop van de avond al verschillende mails van Baxshop gekregen betreffende status betaling en zending. Vrijdagmorgen om 9u45 stond TNT pakketdienst al aan de deur met de bestelling. Doos met mixer in een vier keer grotere doos nog verpakt met luchtkussenplastics eromheen.
    Ik had al veel positiefs over Baxshop gelezen en dit wordt nu bevestigd met deze supersnelle en correcte levering! En dan nog in België, hé! Prima gedaan, een dikke pluim!

Mooi om te lezen, bedankt voor de complimenten! Bevalt de mixer tot nu toe?

Comment

Reloop mixer

Ik had die besteld voor mijn 18-jarige zoon om zijn twee Denon digitale draaitafels te verbinden en zo volwaardig te kunnen mixen. Aan het enthousiasme waarmee hij er vandaag al mee bezig geweest is te zien, vindt ie hem prima. Ik had er her en der al goeie reviews over gelezen en die kloppen wel. Een echte handleiding ontbreekt wel. Er zit een soort leaflet bij dat voor een zeer beperkte handleiding moet doorgaan en die is in drie talen (behalve Nederlands). Is altijd wel jammer als het om technische spullen gaat. Misschien is ze wel ergens op de site van Reloop zelf te vinden. Maar voor de rest: een tevreden mens, hoor!

Comment

Ik ken geen enkele site waar de service beter is dan bij Bax. Ik ken andere bedrijven die soms producten goedkoper kunnen aanleveren, maar omdat je gewoon vertrouwen hebt in de levering en service van Bax koop ik het toch echt liever hier.

Comment

goedkoper ken ik ze ook niet.
          Wanneer ergens anders iets goedkoper is gewoon even mailen en als het om het zelfde product gaat krijg je hem ook voor die prijs.

Comment

Vergeet niet dat sommige bedrijven 10% korting hebben. Een product van 500 euro word dan 450 euro. Maar dan koop ik het nog liever bij Bax voor 500.

Comment

american dj led messenger

ik heb onlangs bij jullie de american dj led messenger besteld
              en ik moet zeggen de service die jullie verlenen is gewoon supper te noemen
              hij komt vandaag al binnen .via de post .
              ik zal jullie dan ook zeker aanbevelen bij andere mensen .
              want zo'n goede en snelle service heb ik nog nergens mee gemaakt.
              ik zal dan ook zeker in de toekomst weer bestellingen bij jullie gaan plaatsen .
              kortom

TOPPIE :p en bedankt

gegroet richard philipsen / venray

Comment

Ik heb je topic even hier bijgevoegd. Dan staat alles netjes bij elkaar.

Bedankt voor de complimenten! Hoe bevalt de LED Messenger? ;)

Comment

voorzien van 2 magic fx powershot confettishooters?
                  de led messenger komt ieder moment binnen
                  maar ik kan jullie nu al zeggen dat het een supper apparaat is .

groetjes richard philipsen

Comment

Ja, dat is mijn signature, een soort handtekening, al wordt die voor meer doeleinden gebruikt. Die zul je bij meer gebruikers tegenkomen. ;) Is een extra regeltje onder je post waar je iets van tekst in kunt plaatsen.

Comment

Originally posted by Wiffenstone View Post
                      Er zit een soort leaflet bij dat voor een zeer beperkte handleiding moet doorgaan en die is in drie talen (behalve Nederlands). Is altijd wel jammer als het om technische spullen gaat. Misschien is ze wel ergens op de site van Reloop zelf te vinden.
                      Wanneer u vragen heeft over een product, kunt u altijd bellen of mailen naar de helpdesk.

Comment

Om ff een 'oud' topic te gebruiken en niet een nieuwe aan te maken had ik de vraag of Bax nog de X-15HL levert. (gewoon uit interesse)
                        Ik was aan het zoeken en zag deze er niet meer tussen staan.

Comment

Jahoor, wanneer wij ze bij de importeur kunnen krijgen is dat geen probleem. Staan gereed om in te voeren, maar moet nog gedaan worden.

Comment

Working...
                          X