Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestelling geplaatst - opeens niet meer in voorraad

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bestelling geplaatst - opeens niet meer in voorraad

betekent dat, dat mijn bestelling niet word verstuurd?
    dan moet ik onmiddelijk mijn bestelling annuleren want ik heb hem deze week nodig! of een andere case hier bestellen.
    voordat ik de order had geplaatst was hij nog in voorraad.
    het gaat om dit product:
    Stevige accessoire kist gevuld met voorgesneden schuim zodat u hem op maat kunt maken voor elk gewenst voorwerp voor perfecte bescherming tijdens vervoer.

bedankt.

Er staat 2-4 dagen levertijd+1 dag post=3-5 dagen voor je hem hebt.

Comment

Originally posted by hardstyle View Post
      Er staat 2-4 dagen levertijd+1 dag post=3-5 dagen voor je hem hebt.
      toen ik een half uur geleden de bestelling plaatste stond er "vandaag besteld morgen in huis". nu is de voorraad veranderd.
      ik mag hopen dat het vandaag word verstuurd en dat er gewoon nog maar 1 van in voorraad was ofzo, ik heb de bestelling echt snel nodig anders gaat er behoorlijk wat verloren... :(

Comment

Aan hardstyle: Nee. Graag niet dit soort dingen zeggen wanneer je niet eens met zekerheid kunt zeggen wat er gaande is.

Aan de topicstarter: Stel nu eens. Jij hebt nu het product besteld. Er ligt er eentje op voorraad. Die wordt aan jou toegekend. Dan klopt het toch dat hij niet meer op voorraad is? Want we hebben er geen meer liggen voor de vrije verkoop.

Wacht even op het gemakje vanavond af. Dan wordt je order pas verwerkt en ingepakt als die ene die op voorraad was aan je is toegekend.
        Mocht dat op een of andere manier toch niet het geval zijn, neem dan morgen even contact op met de helpdesk per telefoon óf e-mail. Dan kan je case probleemloos worden omgezet of regelen we iets anders.

Verder krijgen we meerdere malen per week American DJ binnen, dus de kans is groot dat die kist vrij snel bij ons kan zijn.

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Aan hardstyle: Nee. Graag niet dit soort dingen zeggen wanneer je niet eens met zekerheid kunt zeggen wat er gaande is.

Aan de topicstarter: Stel nu eens. Jij hebt nu het product besteld. Er ligt er eentje op voorraad. Die wordt aan jou toegekend. Dan klopt het toch dat hij niet meer op voorraad is? Want we hebben er geen meer liggen voor de vrije verkoop.

Wacht even op het gemakje vanavond af. Dan wordt je order pas verwerkt en ingepakt als die ene die op voorraad was aan je is toegekend.
          Mocht dat op een of andere manier toch niet het geval zijn, neem dan morgen even contact op met de helpdesk per telefoon óf e-mail. Dan kan je case probleemloos worden omgezet of regelen we iets anders.

Verder krijgen we meerdere malen per week American DJ binnen, dus de kans is groot dat die kist vrij snel bij ons kan zijn.
          en u zou ook beter de post boven u kunnen lezen voordat u de reactie stuurt;)
          ik hoop wel dat dit het geval is.
          anders hoop ik dat de klantenservice mijn bestelling inderdaad in 1 dag kan wijzigen en een resterend bedrag kan terugboeken.

Comment

Het zelfde gehad, bij mij zijden ze:

Het resterende bedrag terugboeken zal binnen enkele werkdagen gedaan zijn. Verschilt van bank per bank.

Comment

Originally posted by borgqueenx View Post
              en u zou ook beter de post boven u kunnen lezen voordat u de reactie stuurt;)
              ik hoop wel dat dit het geval is.
              anders hoop ik dat de klantenservice mijn bestelling inderdaad in 1 dag kan wijzigen en een resterend bedrag kan terugboeken.
              Die post was geplaatst in de tijd dat ik aan het reageren was. Aangezien mijn verhaal vrij lang was en ik daar even mee bezig was heb ik dat dus niet kunnen lezen voor ik het postte.

Comment

Volgens mij is dat je ordernummer, en gezien je e-mailadres weet ik het eigenlijk wel zeker ;) Je hebt inderdaad de laatste besteld en die was gewoon op voorraad volgens het systeem. Die wordt dus vanavond verzonden, al dan niet in twee pakketten aangezien je nog meer besteld hebt.

Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt kun je reageren in dit topic, maar je kan ook direct mailen naar patrick.godschalk[@]bax-shop.nl. Mailen is sneller!

Comment

Verder nog even een opmerking, en dit is niet alleen gericht aan Dj-Walter en Hardstyle: ik ben het volledig met Rick eens. Het is fijn dat jullie proberen te helpen maar met dit soort vragen kunnen jullie dat gewoon niet. En dan ook echt niet kunnen, aangezien jullie geen werknemers van Bax-shop.nl zijn en ook niet in de systemen kunnen kijken.

Wat wel kan is speculeren. En laat dat nou net in dit soort topics alleen maar vervelend zijn. Reacties als "ik denk" en "waarschijnlijk" zeggen nog steeds niets, en dan kun je zelfs beter helemaal niet reageren aangezien dat altijd verwarrend werkt voor de TS.

Dit is niet aanvallend bedoeld, maar meer als een tip. Als je later een baan hebt waar je met klanten in contact komt zal je nooit aan mogen komen met "ik denk" en "waarschijnlijk". Twijfelen is uit den boze. Wat doe je dan als je het niet weet? In ieder geval ga je nooit iets stellig beweren, want je kan het fout hebben. In plaats daarvan roep je je collega die het wél weet.

Zelfde principe gaat naar mijn mening hier op. In dit geval kan je alleen maar speculeren en niets stellig zeggen. Rick en ikzelf zitten sowieso elke dag op dit forum en kunnen wél in de systemen kijken. En ook Dirk (LaRoche), Edwin, Marc, Jasper, enzovoorts kunnen dat.

Met dat gezegd ga ik weer terug met films kijken. Maar probeer met bovenstaande rekening mee te houden alsjeblieft, want het doet vaak meer kwaad dan goed.

Ik doe in ieder geval Rick vanavond een e-mail sturen met wat we met dit soort topics gaan doen. Gezien de TS zijn antwoord heeft en de rest alleen maar offtopic kan gaan zeg ik: slotje. Maar dat mag Rick bepalen ;)

Comment

Op verzoek topicstarter topic nog even open.

Comment

ik ben het eens met Patrick dat speculatie nooit echt een klantentrekker is.
                      Als ik de klantenservice bel en ze zouden zeggen "mwa ik denk dat het wel goedkomt" dan zou ik niet echt vrolijk worden.
                      Maar toch blijft dit een forum. dus mensen zouden eigenlijk vrij moeten zijn te reageren.
                      Je zou eigenlijk ergens een duidelijke text neer moeten zetten wie de medewerkers van bax-shop zijn, en erbij vermelden dat hun profesionneel antwoord kunnen geven, en dat andere leden geen toegang tot het systeem hebben.
                      dit moet je dan niet natuurlijk ergens neerzetten als sticky in een forum, want dan missen toch veel mensen het.
                      mijn mening uiteraard, maar ik ben ook moderator op andere forums, en administrator bij eigen website.

Verder mijn complimentenaan het personeel van bax-shop voor deze informatie. super snel, 's avonds nog wel, en goed ingelicht :)

Maar toch heb ik nog een kleine vraag.
                      mijn bestelling zegt "verstuurd", maar kan ik ook ergens teruglezen wat is verstuurd?
                      de mint geurvloeistof bijvoorbeeld is ook terug veranderd naar "niet op voorraad" toen ik de bestelling had geplaatst.

Meteen track trace code erbij in de bevestigingsmail, prima prima :)

Comment

ik ben het eens met Patrick dat speculatie nooit echt een klantentrekker is.
                        Als ik de klantenservice bel en ze zouden zeggen "mwa ik denk dat het wel goedkomt" dan zou ik niet echt vrolijk worden.
                        Zal als het goed is ook nooit gebeuren bij onze helpdesk. Hebben we allemaal goede training voor gehad en het beleid is duidelijk.

Maar toch blijft dit een forum. dus mensen zouden eigenlijk vrij moeten zijn te reageren.
                        Eens, maar niet iedereen weet alles. Zo blijf ik ook uit Verliching & Decoratie weg, en zien we Rick bijna nooit in Computer & Studio.

Je zou eigenlijk ergens een duidelijke text neer moeten zetten wie de medewerkers van bax-shop zijn, en erbij vermelden dat hun profesionneel antwoord kunnen geven, en dat andere leden geen toegang tot het systeem hebben.
                        Hebben we ook vroeger wel gehad. Vraag me af waarom dat ooit gewijzigd is, vond het wel een handig systeem met dit soort dingen inderdaad.

dit moet je dan niet natuurlijk ergens neerzetten als sticky in een forum, want dan missen toch veel mensen het.
                        mijn mening uiteraard, maar ik ben ook moderator op andere forums, en administrator bij eigen website.
                        Mwah, of je iets nu sticky maakt of niet, mensen lezen vooral wat ze willen lezen is mijn ervaring.

Verder mijn complimentenaan het personeel van bax-shop voor deze informatie. super snel, 's avonds nog wel, en goed ingelicht :)
                        No problem, we zijn niet voor niets van een klein zolderkamerbedrijfje uitgegroeid tot wat we nu zijn ;) Zou eigenlijk standaard moeten zijn bij elke webwinkel vind ik, maar ach, wie ben ik =)

Maar toch heb ik nog een kleine vraag.
                        mijn bestelling zegt "verstuurd", maar kan ik ook ergens teruglezen wat is verstuurd?
                        de mint geurvloeistof bijvoorbeeld is ook terug veranderd naar "niet op voorraad" toen ik de bestelling had geplaatst.
                        Als het goed is krijg je vanavond per e-mail automatisch de pakbon, tenzij je op een Apple computer werkt. Aan het gewicht in de T&T code kun je vaak ook wel het één en ander afleiden overigens (niet altijd aangezien nog niet alle gewichten bij ons ingevuld staan)

Comment

En als ik toch offtopic bezig ben over suggesties:
                          Ik moet wel zeggen dat ik 1 keer baxshop wou bellen over een product vraag, maar op een gegeven moment wel zat was van "WIST U DAT?"
                          Maar het is maar iets kleins;)

Ik ga zeker terugkomen hier:)

Comment

Daarom bel ik ook altijd direct naar het mobiele nummer van de collega die ik nodig heb ;) Maar zonder grappen, meestal hoef je dat niet zo gek lang aan te horen, maar het wil wel eens druk zijn.

Je kan overigens ook mailen of de live chat functie gebruiken.

Comment

Haha ja genoeg manieren maar het blijkt dat dit forum ook goed werkt:)
                              Nou ja ik heb mijn informatie.
                              Een slotje mag nu wel.

Nogmaals mijn complimenten.

Comment

Working...
                              X