Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bestelling geplaatst - opeens niet meer in voorraad
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hardstyle View PostEr staat 2-4 dagen levertijd+1 dag post=3-5 dagen voor je hem hebt.
ik mag hopen dat het vandaag word verstuurd en dat er gewoon nog maar 1 van in voorraad was ofzo, ik heb de bestelling echt snel nodig anders gaat er behoorlijk wat verloren... :(
Comment
-
Aan hardstyle: Nee. Graag niet dit soort dingen zeggen wanneer je niet eens met zekerheid kunt zeggen wat er gaande is.
Aan de topicstarter: Stel nu eens. Jij hebt nu het product besteld. Er ligt er eentje op voorraad. Die wordt aan jou toegekend. Dan klopt het toch dat hij niet meer op voorraad is? Want we hebben er geen meer liggen voor de vrije verkoop.
Wacht even op het gemakje vanavond af. Dan wordt je order pas verwerkt en ingepakt als die ene die op voorraad was aan je is toegekend.
Mocht dat op een of andere manier toch niet het geval zijn, neem dan morgen even contact op met de helpdesk per telefoon óf e-mail. Dan kan je case probleemloos worden omgezet of regelen we iets anders.
Verder krijgen we meerdere malen per week American DJ binnen, dus de kans is groot dat die kist vrij snel bij ons kan zijn.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostAan hardstyle: Nee. Graag niet dit soort dingen zeggen wanneer je niet eens met zekerheid kunt zeggen wat er gaande is.
Aan de topicstarter: Stel nu eens. Jij hebt nu het product besteld. Er ligt er eentje op voorraad. Die wordt aan jou toegekend. Dan klopt het toch dat hij niet meer op voorraad is? Want we hebben er geen meer liggen voor de vrije verkoop.
Wacht even op het gemakje vanavond af. Dan wordt je order pas verwerkt en ingepakt als die ene die op voorraad was aan je is toegekend.
Mocht dat op een of andere manier toch niet het geval zijn, neem dan morgen even contact op met de helpdesk per telefoon óf e-mail. Dan kan je case probleemloos worden omgezet of regelen we iets anders.
Verder krijgen we meerdere malen per week American DJ binnen, dus de kans is groot dat die kist vrij snel bij ons kan zijn.
ik hoop wel dat dit het geval is.
anders hoop ik dat de klantenservice mijn bestelling inderdaad in 1 dag kan wijzigen en een resterend bedrag kan terugboeken.
Comment
-
Originally posted by borgqueenx View Posten u zou ook beter de post boven u kunnen lezen voordat u de reactie stuurt;)
ik hoop wel dat dit het geval is.
anders hoop ik dat de klantenservice mijn bestelling inderdaad in 1 dag kan wijzigen en een resterend bedrag kan terugboeken.
Comment
-
Volgens mij is dat je ordernummer, en gezien je e-mailadres weet ik het eigenlijk wel zeker ;) Je hebt inderdaad de laatste besteld en die was gewoon op voorraad volgens het systeem. Die wordt dus vanavond verzonden, al dan niet in twee pakketten aangezien je nog meer besteld hebt.
Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt kun je reageren in dit topic, maar je kan ook direct mailen naar patrick.godschalk[@]bax-shop.nl. Mailen is sneller!
Comment
-
Verder nog even een opmerking, en dit is niet alleen gericht aan Dj-Walter en Hardstyle: ik ben het volledig met Rick eens. Het is fijn dat jullie proberen te helpen maar met dit soort vragen kunnen jullie dat gewoon niet. En dan ook echt niet kunnen, aangezien jullie geen werknemers van Bax-shop.nl zijn en ook niet in de systemen kunnen kijken.
Wat wel kan is speculeren. En laat dat nou net in dit soort topics alleen maar vervelend zijn. Reacties als "ik denk" en "waarschijnlijk" zeggen nog steeds niets, en dan kun je zelfs beter helemaal niet reageren aangezien dat altijd verwarrend werkt voor de TS.
Dit is niet aanvallend bedoeld, maar meer als een tip. Als je later een baan hebt waar je met klanten in contact komt zal je nooit aan mogen komen met "ik denk" en "waarschijnlijk". Twijfelen is uit den boze. Wat doe je dan als je het niet weet? In ieder geval ga je nooit iets stellig beweren, want je kan het fout hebben. In plaats daarvan roep je je collega die het wél weet.
Zelfde principe gaat naar mijn mening hier op. In dit geval kan je alleen maar speculeren en niets stellig zeggen. Rick en ikzelf zitten sowieso elke dag op dit forum en kunnen wél in de systemen kijken. En ook Dirk (LaRoche), Edwin, Marc, Jasper, enzovoorts kunnen dat.
Met dat gezegd ga ik weer terug met films kijken. Maar probeer met bovenstaande rekening mee te houden alsjeblieft, want het doet vaak meer kwaad dan goed.
Ik doe in ieder geval Rick vanavond een e-mail sturen met wat we met dit soort topics gaan doen. Gezien de TS zijn antwoord heeft en de rest alleen maar offtopic kan gaan zeg ik: slotje. Maar dat mag Rick bepalen ;)
Comment
-
ik ben het eens met Patrick dat speculatie nooit echt een klantentrekker is.
Als ik de klantenservice bel en ze zouden zeggen "mwa ik denk dat het wel goedkomt" dan zou ik niet echt vrolijk worden.
Maar toch blijft dit een forum. dus mensen zouden eigenlijk vrij moeten zijn te reageren.
Je zou eigenlijk ergens een duidelijke text neer moeten zetten wie de medewerkers van bax-shop zijn, en erbij vermelden dat hun profesionneel antwoord kunnen geven, en dat andere leden geen toegang tot het systeem hebben.
dit moet je dan niet natuurlijk ergens neerzetten als sticky in een forum, want dan missen toch veel mensen het.
mijn mening uiteraard, maar ik ben ook moderator op andere forums, en administrator bij eigen website.
Verder mijn complimentenaan het personeel van bax-shop voor deze informatie. super snel, 's avonds nog wel, en goed ingelicht :)
Maar toch heb ik nog een kleine vraag.
mijn bestelling zegt "verstuurd", maar kan ik ook ergens teruglezen wat is verstuurd?
de mint geurvloeistof bijvoorbeeld is ook terug veranderd naar "niet op voorraad" toen ik de bestelling had geplaatst.
Meteen track trace code erbij in de bevestigingsmail, prima prima :)
Comment
-
Originally posted by borgqueenx View Postik ben het eens met Patrick dat speculatie nooit echt een klantentrekker is.
Als ik de klantenservice bel en ze zouden zeggen "mwa ik denk dat het wel goedkomt" dan zou ik niet echt vrolijk worden.
Originally posted by borgqueenx View PostMaar toch blijft dit een forum. dus mensen zouden eigenlijk vrij moeten zijn te reageren.
Originally posted by borgqueenx View PostJe zou eigenlijk ergens een duidelijke text neer moeten zetten wie de medewerkers van bax-shop zijn, en erbij vermelden dat hun profesionneel antwoord kunnen geven, en dat andere leden geen toegang tot het systeem hebben.
Originally posted by borgqueenx View Postdit moet je dan niet natuurlijk ergens neerzetten als sticky in een forum, want dan missen toch veel mensen het.
mijn mening uiteraard, maar ik ben ook moderator op andere forums, en administrator bij eigen website.
Originally posted by borgqueenx View PostVerder mijn complimentenaan het personeel van bax-shop voor deze informatie. super snel, 's avonds nog wel, en goed ingelicht :)
Originally posted by borgqueenx View PostMaar toch heb ik nog een kleine vraag.
mijn bestelling zegt "verstuurd", maar kan ik ook ergens teruglezen wat is verstuurd?
de mint geurvloeistof bijvoorbeeld is ook terug veranderd naar "niet op voorraad" toen ik de bestelling had geplaatst.
Comment
Comment