Announcement

Collapse
No announcement yet.

Headphones retourneren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Headphones retourneren

Hallo,

ik weet niet of dit de juiste categorie ervoor is maargoed. Ik heb vorige week de KRK 6400 headphones via bax-shop besteld maar ik ben er totaal niet tevreden mee. Is het mogelijk om de headphones te retourneren?

Bedankt!

Nee, dat kan om de volgende reden niet;
    De volgende producten zijn uitgesloten voor retour:
    - artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets en hoofdtelefoons.
    Bron: garantie & retouren
    Last edited by Guest; Thursday-27-01-2011, 23:23.

Comment

Originally posted by 007 View Post
      Hallo,

ik weet niet of dit de juiste categorie ervoor is maargoed. Ik heb vorige week de KRK 6400 headphones via bax-shop besteld maar ik ben er totaal niet tevreden mee. Is het mogelijk om de headphones te retourneren?

Bedankt!
      dat ligt eraan...is er iets mis mee of is het niet wat je had verwacht?
      binnen 7 dagen mag je sowieso retourneren denk ik door de wet? of geld dat niet als die voorwaarde op bax-shop staat? ik kan hier niet iets zeker over zeggen.

Maar als het betreft een productbeschrijving is die niet klopt of garantie...dan moeten ze het terug accepteren.

Comment

Nee klopt officieel zou het niet mogen omdat het om een hygiënisch product gaat maar dat was ook het geval bij de mediamarkt en daar heb ik mijn oude headset ook gewoon kunnen omruilen dus vandaar dat ik dacht dat het hier misschien ook kon. Ik begrijp inderdaad dat je geen OORDOPJES kunt omruilen want je wilt niet iemand anders ''smurie'' in jouw oor hebben maar een headset zou opzich nog wel door de vingers gezien kunnen worden, toch?

Comment

Je mag hem retourneren en dan kun je die gewoon omruilen voor een ander product of je kunt je geld terugkrijgen. Is inderdaad 7 dagen binnen de wet en 30 dagen omruilgarantie via ons.

De reden dat we die regel hebben geplaatst is omdat we nog wel eens hoofdtelefoons terugkrijgen waar de haren nog aanzitten. Die ruilen we niet om. Maar als jij je hoofdtelefoon gewoon netjes terugstuurt alsof hij als nieuw is, mag je die gewoon terugsturen.

Of we iets omruilen bekijken we echt per keer. Als je de hoofdtelefoon uit de doos haalt en je vind de kleur toch net iets anders als je verwacht had (en dat gebeurt vaak), kun je die 99% van de gevallen gewoon terugsturen. Als je hoofdtelefoon al plakkerig is van het zweet heb je pech. Ik neem aan dat je daar zelf je eigen beoordeling voor kunt gebruiken, of het nog verantwoord is om terug te sturen - in het kader van "wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"!

Als ik je verhaal zo lees begrijp ik dat hij nog als nieuw is. Doe me even een email met je ordernummer op patrick.godschalk[@]bax-shop.nl. Ik stuur je dan een retourformulier en maak een notitie in het systeem dat je hem van mij terug mag sturen. Als je hoofdtelefoon er nog gewoon mooi uitziet, mag je een nieuwe uitzoeken of ik stort je geld* terug! Your call! :)

* eventuele verzendkosten voor het terugsturen worden in dit geval niet vergoed, sorry!

Comment

Originally posted by borgqueenx View Post
            dat ligt eraan...is er iets mis mee of is het niet wat je had verwacht?
            binnen 7 dagen mag je sowieso retourneren denk ik door de wet? of geld dat niet als die voorwaarde op bax-shop staat? ik kan hier niet iets zeker over zeggen.

Maar als het betreft een productbeschrijving is die niet klopt of garantie...dan moeten ze het terug accepteren.
            Binnen 7 dagen mag volgens de wet alles geretourneerd worden IN NIEUWSTAAT. Dus ook oordopjes mag je feitelijk omruilen, maar bij in-ears is het wel een eis dat ze nog in de verpakking zitten. Bij de rest bekijken we het per product of hij nog als nieuw eruit ziet (en in 95% van de gevallen is dat wel zo, dus no worries)

Die termijn van 7 dagen is bij ons overigens verhoogd tot 30 dagen aangezien het bij ons vrij dure producten betreffen. Iets bij ons kopen en er dan niet tevreden mee zijn, heeft vaak toch meer impact dan even snel iets bestellen bij de online winkel van de Wehkamp. Niets ten nadele van hun natuurlijk, maar van een broek weet je al snel of hij past of niet. Een stel monitoren kun je vaak niet beoordelen in een termijn van 7 dagen.

En inderdaad, als je iets besteld mag je uitgaan van de tekst op onze website. En als wij dan foute informatie neerzetten is het inderdaad je goed recht om dat terug te sturen. Moet dan wederom wel weer in nieuwstaat zijn, maar dat lijkt me geen probleem. In de meeste gevallen merk je wel binnen 30 dagen of een producttekst niet overeenkomt met het product. Maar ook buiten die 30 dagen willen we weleens iets omruilen. Wederom: bekijken we echt per geval.
            Last edited by Patrick Godschalk; Friday-28-01-2011, 00:04.

Comment

Om even een lang verhaal hierboven samen te vatten en duidelijk te houden:

Je mag hem terugsturen als hij er nog gewoon mooi uitziet. Mail me op patrick.godschalk[@]bax-shop.nl voor het retourformulier en dan ga ik het voor je regelen :)

Comment

Potverdomme, sorry voor mijn taalgebruik maar wat een prachtige serivce heeft bax toch :) top zeg! Patrick bedankt voor je hulp ook, ik zal even kijken of ik hem wel werkelijk retourneer want mijn broertje die vind de koptelefoon super en aangezien hij in februari jarig is lijkt het mij toch wel een passend cadeau voor hem. Ik ga er natuurlijk niet te lang over treuzelen ik ga er even een nachtje over slapen dan als ik de koptelefoon werkelijk wil retourneren dan neem ik wel even contact met jou (patrcik) op, zo niet dan behoud ik de koptelefoon gewoon.

Nogmaals bedankt :)

Comment

Prima, laat me weten hoe hij bevalt en als je een andere headphone uit wil zoeken hoor ik ook graag van je.

Comment

Beste Patrick,

ik heb speciaal even een account gemaakt om een reactie te plaatsen op dit topic :). Ik heb namelijk vorige week een headphone gekocht bij bax-shop maar ben zeer ontevreden over de kwaliteit van de headphone. Geld deze actie ook voor mij dat ik ze kan retourneren? Ik heb ze vorige week vrijdag of donderdag gekocht en er zat een weekend tussen dus ik heb niet eerder kunnen reageren helaas maar de headphone is 1 keer uit de verpakking gehaald om ze te testen en vond ze werkelijk niks. Ik heb ze toen maar direct weer terug in de verpakking gezet voor het geval retourneren mogelijk was bij Bax-shop. Zou jij mij hiermee verder kunnen helpen? Bedankt alvast!

Comment

Originally posted by IVPO View Post
                      Beste Patrick,

ik heb speciaal even een account gemaakt om een reactie te plaatsen op dit topic :). Ik heb namelijk vorige week een headphone gekocht bij bax-shop maar ben zeer ontevreden over de kwaliteit van de headphone. Geld deze actie ook voor mij dat ik ze kan retourneren? Ik heb ze vorige week vrijdag of donderdag gekocht en er zat een weekend tussen dus ik heb niet eerder kunnen reageren helaas maar de headphone is 1 keer uit de verpakking gehaald om ze te testen en vond ze werkelijk niks. Ik heb ze toen maar direct weer terug in de verpakking gezet voor het geval retourneren mogelijk was bij Bax-shop. Zou jij mij hiermee verder kunnen helpen? Bedankt alvast!
                      Zoals ik hierboven heb gezegd, bekijken we dat echt per geval. Als ik je verhaal bekijk zal hij wel als nieuw zijn, maar we beoordelen het pas echt als we hem hier binnen hebben.

Comment

Working...
                      X